vooral met die "kale" 2 mm banden van mij is het helemaal een genot

SIERRA FTW! :banaan: :banaan:
meer mensen regen-fun?
Joost Hermens schreef:Je weet wel hoge verwachtingen te creëren...![]()
Ik verwacht dat we straks niet moeten wachten als jij gaat driften omdat je weer eens het halve veld aan pionnen om hebt gereden :jenna:
Met zo`n dikke buik en van die korte armpjes valt er volgens mij niks te omhelzenMetchu schreef:het lijnen rijden (en van lijnen afgaan) had ik al ontdekt... maar het driften is een nieuw fenomeen dat ik met beide armen volledig omhels 8) 8)
Bij jou lukt alleen s`morgens vroeg.Metchu schreef:ach joh, jou lukt het toch ook nog steeds om je pielemosie omhoog te krijgen? De wonderen zijn de wereld nog niet uit hoor :jenna:
Ehhm ja, 530D automaat ASC off gas erop en jawel we gaan zijwaarts vooruitMetchu schreef:Ik moest even boodschappen doen en tot mijn grote vreugd ging het KEIHARD regenen hier in tha hood 8) Conclusie in de regen gaat de auto dubbel en dwars; dwars![]()
vooral met die "kale" 2 mm banden van mij is het helemaal een genotNu maar even 11 april afwachten voordat ik te enthousiast wordt en iets "tegenkom"
SIERRA FTW! :banaan: :banaan:
meer mensen regen-fun?
komt nog wel 8)Tom V schreef:Waarom praat DE cameraman van DF over driften zonder dat er eigen driftfilmpjes gepost worden?![]()
Hadden wij op de terugweg uit Weeze, zo ongeveer op de helft...siegerdehaan89 schreef:ik met mijn duffe kop naar school.... Mét winterbandjes achterop...
Glibber glibber dwars dwars.....
Op school banden gecontroleerd.... WOEPS, dat was het paar waar OOK 4.5bar in zat..........![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Straks in de pauze rondje doeeen!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten