Maar omdat de Impreza (http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... f=2&t=4325" onclick="window.open(this.href);return false;) het drift geweld toch niet helemaal lekker doorstaat heb ik een andere auto er bij gekocht. Of de Subaru blijft ga ik eens rustig over nadenken. Het is een vrij dure kostganger en als ik hem helemaal weer naar de zin wil maken moet er nog veel geïnvesteerd worden. En daar heb ik eigenlijk helemaal geen trek in hoewel ik het toch elke keer weer een feest vind om drift- en circuit dagen met die auto te doen.
Om toch de hobby's uit te kunnen oefenen heb ik het volgende aangeschaft:
BMW E36 325i Coupe
Bouwjaar 1992
Op de teller ongeveer 235000 km. Maar als je de truc kent is af te lezen dat hij meer dan 3 ton gelopen heeft.
De kleur is groen (lagunen grun?)
Elektrische spiegels en ramen.
Hollandia Vermeulen elektrisch schuif/kanteldak
Originele 15 inch velgen met Nokian winterbanden

Verder geheel standaard voor zover ik kan beoordelen.
De auto ziet er wel redelijk uit, zeker gezien de kilometerstand en de aankoop prijs.
Plannen:
Wat kleine dingen fixen. O.a. de thermostaat is niet goed meer en ik ruik koelvloeistof maar zie geen lekken.
Een soort van grote beurt. In elk geval alle vloeistoffen een keer vervangen.
Sper diff
Kuipjes en 5 punts gordels
Rolkooi
Goed onderstel
Goeie remmen (M3? voor en misschien ook achter)
Wat extra velgen en banden met in ieder geval 1 set voor het nette.
En voor later:
Een goed klinkende uitlaat. Wel het 6 cilinder geluid mooi uit laten komen maar geen herrie.
Een andere kleur, misschien wel matzwart als dat een beetje netjes zelf te doen is. Laten spuiten is denk ik wat teveel van het goede.
M3 bumpers en skirts.
Sikke en Anton helpen me gelukkig om snel thuis te raken op E36 gebied

Tot nu toe bevalt de auto uitstekend. De 6 cilinder is heerlijk. Alles is lekker stil. Ik ben zelfs rustig gaan rijden