F1 Grand prix Spa - Zaterdag

Van trackdays tot F1, van Zandvoort tot Laguna Seca, hier gaat het om de laatste honderden van seconden.
Plaats reactie
Joegs

F1 Grand prix Spa - Zaterdag

Bericht door Joegs » 18 mar 2009, 11:28

Hallo DF'ers,

Ik had een vraagje omtrent het bezoeken van de F1 GP op Spa. Op zondag een leuke plaats langs het circuit kost al snel een godsvermogen. (tenminste, voor mij dan :) ) Maar nu wilde ik aan jullie vragen of iemand van jullie ooit op de zaterdag, via de dagkassa, is gaan kijken? Het is dan namelijk lang niet uitverkocht en de prijzen zouden derhalve ook een stuk lager kunnen liggen. Het programma zit ook meukvol met een kwalificatie en training van de F1, de GP2 race en nog veel meer. Ik weet alleen niet of dit uberhaupt wel kan, alleen een kaart voor de zaterdag kopen. Dus mocht iemand van jullie hier ervaring mee hebben, dan hoor ik dat graag.

Groeten Hans

skinnybmw

Re: F1 Grand prix Spa - Zaterdag

Bericht door skinnybmw » 19 mar 2009, 02:05

Dat kan zeker maar dan ben je wel in verhouding veel meer kwijt. Een weekend kaart is bijvoorbeeld ietsje duurder dan een zondag kaart (dit was wel in 2001 en 2002). Ik weet zo niet wat een zaterdagkaart kost tegenwoordig.

Joegs

Re: F1 Grand prix Spa - Zaterdag

Bericht door Joegs » 03 apr 2009, 12:10

Ik heb zojuist even een telefoontje gewaagd aan het Circuit van Spa. Een Waalse dame kon me daar in redelijk gebrekkig Nederlands (dus pin me er niet op vast :D) vertellen dat er in augustus kaarten beschikbaar komen voor de zaterdag(ook aan de dagkassa). Deze zouden 75 euro gaan kosten en geven toegang tot de bronze staanplaatsen. Gezien het bomvolle programma dus geen slechte deal.

Plaats reactie