En kies je als SAAB danwel Volvo rijder eerder voor een SAAB danwel Volvo, omdat het beide Zweeds is of boeit je het helemaal geen sikkepit en na SAAB of Volvo is er niets meer ?
rode ridder schreef:marcel,
wel duidelijk dat jij niet (meer) gecharmeerd bent van een SAAB. ik draai nog niet zolang mee (29jr.) en ben in het bezit van een nieuwe saab 93 estate en deel je mening nauwelijks.
een volvo is inderdaad degelijk, met misschien wel een betere techniek. dan vergelijk jij de 95 met de s80, maar ik vergelijk mijn estate 93 met de v50.
-DEGELIJK ja (met een kleine voorsprong voor de v50)
-EIGENZINNIG Saab duidelijk ja ("ice cube" achterlichten) volvo meer van het zelfde nee dus
-ERGONOMIE hoe kun je ALLE info en knoppen opeen middenpaneel zetten haaks op bestuurder en zo groot als een a4-tje? Winst voor Saab
-ZITCOMFORT ik nodig iedereen uit in de sportstoel van de Saab
-LEASE...volvo
-GEZINNETJE...volvo
-INSTAPPER...volvo
zoals je ziet, ik ben duidelijk gecharmeerd van de estate om mezelf te onderscheiden van de rest.
wil je inderdaad een goede betrouwbare en (instapmodel) betaalbare auto dan moet je bij Volvo zijn. (maar ja... een focus is meer betaalbaar en niet duidelijk beter dan de v50, terwijl de estate duidelijk beter is dan de vectra)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten