Cool

Moet PowNed nog wel even dik 6000 leden scoren binnen 2 weken.
Komt mooi overeen met AutoBlog toch?Tom schreef: Powned sucks.
Ja, maar daar heb je tegenwoordig mediaplayers voor......Macboy schreef:Onzin, althans via de PC. Mensen willen huiskamer. Altijd. En dat blijft.
Heb je nog PC aan je TV hangen dan?Macboy schreef:Onzin, althans via de PC. Mensen willen huiskamer. Altijd. En dat blijft.
Dat vind ik ook.Tom schreef:Wouter is![]()
Powned sucks.
en ik ookStéphane schreef:Dat vind ik ook.Tom schreef:Wouter is![]()
Powned sucks.
+1Michel Huisman schreef:Ik vind het kudt en schenk er geen aandacht aan. Zouden meer mensen moeten doen.
+2 :banaan:Wouter81 schreef:http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... wij_u.html
Cool
Moet PowNed nog wel even dik 6000 leden scoren binnen 2 weken.
Waarom op TV ? Je kunt het elk moment op de dag op internet bekijken ?Wouter81 schreef:Wel grotendeels met Rico eens. Het 'schoppen tegen Hilversum en Den Haag' zie ik bepaald niet terug in de PowNed uitzendingen op Veronica. Sterker nog, tot nu toe kruipen ze alleen maar bij die omroepbaas, Plasterk en andere Hilversum bekendheden in de aars.
Maar goed, we wachten het af. Autoblog op TV zou ik wel leuk vinden.
Ach, gewoon als rebels tegenwicht tegen Bavo-crap.Rico schreef:Waarom op TV ? Je kunt het elk moment op de dag op internet bekijken ?Wouter81 schreef:Wel grotendeels met Rico eens. Het 'schoppen tegen Hilversum en Den Haag' zie ik bepaald niet terug in de PowNed uitzendingen op Veronica. Sterker nog, tot nu toe kruipen ze alleen maar bij die omroepbaas, Plasterk en andere Hilversum bekendheden in de aars.
Maar goed, we wachten het af. Autoblog op TV zou ik wel leuk vinden.
De afkorting staat voor Publieke Omroep Weldenkend Nederland En Dergelijke.Aram schreef:Staat er uberhaupt ergens beschreven wat voor betekenis ze geven aan het woord?
PowNed - prisoner of war nederland?
Precies. TV is een achterhaald medium wat mij betreft.Rico schreef:Waarom op TV ? Je kunt het elk moment op de dag op internet bekijken ?
Gebruikers op dit forum: Berry1000RR, Bing [Bot] en 6 gasten