Worlds longest drift
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Worlds longest drift
repost? In een stock 2010 Mustang meer dan 6000feet (2 kilometer?)in een cirkel driften.
Dat kan toch nóg langer in een stock car?
Dat kan toch nóg langer in een stock car?
- Knot
Re: Worlds longest drift
Vlasblom ff vragen om een dikke 3baans rotonde in de buurt van Uden af te zetten??? 8)
Weet alleen niet hoelang banden het houden... zelfs op nat houdt het ergens op natuurlijk als er temperatuur in komt!
Weet alleen niet hoelang banden het houden... zelfs op nat houdt het ergens op natuurlijk als er temperatuur in komt!
-
Exactly Rody, de banden, deze Falkens waren ongeveer op hoor je de driver op 't end zeggen of ze klapten bijna ofzo. Op nat inderdaad, maar op droog is bijzonderder/specialer vind ik. En 't gaat hier om 'n 'stock'out of the box...Knot schreef:Vlasblom ff vragen om een dikke 3baans rotonde in de buurt van Uden af te zetten??? 8)
Ga naar Finland met die ouwe Sierra RS taart die jij had spijkerbanden en je draait opv 6200ft dan 6,2 km WR rondje

- PeerH
Er zijn slechts twee beperkende factoren: de achterbanden en de hoeveelheid brandstof. Anders is dit wel 10km vol te houden of langer 

- Knot
Naja... let wel.... waar we al zoveel topics over gehad hebben, een platensper kapt er ook mee als de diffolie kokend wordt. Dan zou je een RWD auto met quaiffe diff moeten hebben, weet niet of die er standaard zijn. Een E46 M3's tje was ook een platensper, de E90/E92 nogsteeds neem k aan?
-
Lotus Exige oid heeft een Quaiffe diff dacht ik. Maar ook niet de wereld aan power...Knot schreef:Naja... let wel.... waar we al zoveel topics over gehad hebben, een platensper kapt er ook mee als de diffolie kokend wordt. Dan zou je een RWD auto met quaiffe diff moeten hebben, weet niet of die er standaard zijn. Een E46 M3's tje was ook een platensper, de E90/E92 nogsteeds neem k aan?
Het M diff is in mijn ogen nog steeds 't zelfde als de E46M3 en de rest van de moderne M familie, correct me if I'm wrong. Hij voelt qua incoming(ff olie warm worden duurt nanoseconde daarna prima) van de lock hetzelfde als de E46M3...
-
Niet juist; de (in elk geval) M5 en m6 hebben sper diff's die ook nog een en ander aan toevoegingen hebben.Robin schreef:[....
Het M diff is in mijn ogen nog steeds 't zelfde als de E46M3 en de rest van de moderne M familie, correct me if I'm wrong. Hij voelt qua incoming(ff olie warm worden duurt nanoseconde daarna prima) van de lock hetzelfde als de E46M3...
Maar ook die (op basis platensper) kunnen te warm worden (vandaar dat Alpina ook speciale diff deksels verkoopt waar A. veel meer olie in kan en B. een aansluiting voor een oliepomp/koeler hebben !
-
Welke andere 'toevoegingen' dan? Ik heb ff gegoogled en gezocht, maar imho zijn die variabele //M diffs buiten de maatvoering gewoon hetzelfde op alle huidige modellen....maar ik zou graag weten hoe en wat.Aernoudt schreef:Niet juist; de (in elk geval) M5 en m6 hebben sper diff's die ook nog een en ander aan toevoegingen hebben.Robin schreef:[....

-
Je kunt het er wel voor krijgen, maar standaard is het een open diff.Robin schreef:Lotus Exige oid heeft een Quaiffe diff dacht ik. Maar ook niet de wereld aan power...
- Dennis Cavallino
Dit is in ieder geval leuker dan die 200 rondjes op een natte/gladde (epoxy) gripcirkel. Hij heeft ook nog wel lekker wat snelheid.
Volgens mij heb je 't na 5 rondjes wel gezien, dat wordt gewoon saai.
Volgens mij heb je 't na 5 rondjes wel gezien, dat wordt gewoon saai.

- Laurens
Gewoon MIG-Diff nooit last van kokende olie 

- Knot
Doe eens gek, 2 pogingen tegelijk een met de klok mee, de ander ertegenin, blijft t vanzelf spannendDennis Cavallino schreef: Volgens mij heb je 't na 5 rondjes wel gezien, dat wordt gewoon saai.