bron autoweek
Dat zou mooi zijn: een nieuwe Corvette Stingray. Maar een dergelijke frivoliteit kan GM zich in deze magere tijden niet permitteren. Deze Stingray-nieuwe-stijl is alleen maar een filmauto.

maken dat ding

Dat zou mooi zijn: een nieuwe Corvette Stingray. Maar een dergelijke frivoliteit kan GM zich in deze magere tijden niet permitteren. Deze Stingray-nieuwe-stijl is alleen maar een filmauto.
LOL!Peter-Paul Haars schreef:Echt een auto voor de Crocodile hunter.......
Metchu schreef:hij is toch voor transformers gemaakt?
U vraagt, wij draaien.........................Eric H schreef:Sorry, maar alleen van bovenaf vind ik het iets....
Voor de rest "way over the top".....
Heeft wat mij betreft weinig te maken met het origineel
( kan iemand zich trouwens nog die serie herinneren die Stingray heette.... ?? )
romo schreef:Nee hoor, er zijn er meer met die naam..........................
GTRene schreef:![]()
![]()
![]()
bron autoweekDat zou mooi zijn: een nieuwe Corvette Stingray. Maar een dergelijke frivoliteit kan GM zich in deze magere tijden niet permitteren. Deze Stingray-nieuwe-stijl is alleen maar een filmauto.hopen dat ie komt, gaaf ding zeg.
Volgens mij kan een auto niet mooier zijn dan deze Stingray.
Zou hem zo willen hebben. Echt een vet ding.
Gr.
Corvette
maken dat ding
En deze mogen ze zo bij me op de stoep zetten....PeterB schreef:Het origineel
Dat jij met jouw oogafwijking nog mag autorijden....Corvette schreef:Toch vind ik dat die nieuwe wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg veel op die oude Stingray lijkt. :jenna: :jenna: :jenna:
Gr.
Corvette
Eric H schreef:Dat jij met jouw oogafwijking nog mag autorijden....Corvette schreef:Toch vind ik dat die nieuwe wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg veel op die oude Stingray lijkt. :jenna: :jenna: :jenna:
Gr.
Corvette![]()
Je mag ouwe mensen niet in de maling nemen Jeroensky.Jeroen van Emmerik schreef:Eric H schreef:Dat jij met jouw oogafwijking nog mag autorijden....Corvette schreef:Toch vind ik dat die nieuwe wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg veel op die oude Stingray lijkt. :jenna: :jenna: :jenna:
Gr.
Corvette![]()
![]()
Einen besonderen Leckerbissen dürfen wir dabei nicht vergessen: Die siebte Generation der Corvette wird von Mai 2011 an mit einem V8 und einer Leistung von 437 PS auf den Markt kommen.
Auch eine Cabrio-Variante der Corvette C7 mit dem gleichen Motor wird es geben
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten