Lady Vickey in a 330D '09..
- Sperdy
Lady Vickey in a 330D '09..
have fun..
-
- Knot
Re: Lady Vickey in a 330D '09..
Ze zegt dat je niet persé een GT3 nodig hebt om aan een trackday mee te doen.... nou vind ik die 330D ook niet echt goedkoop zegmaar. Oke, je kunt met je straatauto meedoen voor zover de remmen het houden, maar ik had verwacht dat ze gewoon met een E36'je van 2000 pond zou komen eigenlijk.
- RVV
- Snipe
Hmmmm, ik heb zo'n ding, pre-facelift weliswaar, nooit gedacht dat 'ie iets serieus op het circuit zou kunnen.
-
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
Leuk filmpje, what a woman 

- Ravin ///M
Had ze nou een gechipte 335d gepakt, dan was ze die M3 dik voorbij gegaan.
- Downforce Hans
Ik heb niet eens naar het filmpje gekeken maar ik vind haar de laatste tijd niet zo leuk meer.....
Begin me een beetje te ergeren aan haar maniertjes en zo...
Met die Sabine is dat ook al zo die paar keer dat ik haar op tv gezien heb, steeds meer popie jopie.
Ze kunnen wel rijden, dat dan weer wel
Met die Sabine is dat ook al zo die paar keer dat ik haar op tv gezien heb, steeds meer popie jopie.

Ze kunnen wel rijden, dat dan weer wel

- frank de jonge
Dat kunnen ze zeker. Gaat het toch ook om

-
frank de jonge schreef:Dat kunnen ze zeker. Gaat het toch ook om![]()

-
Ik mag nog steeds erg graag naar haar kijken. Of moeten we iets zeggen over de 330d? 

-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Liever niet.
- Rodney
Super filmpje..
er rijd in engeland een gechipte 335D coupe rond.. die blaast echt iedereen van de track..
Tja.. i still love the E9X series
er rijd in engeland een gechipte 335D coupe rond.. die blaast echt iedereen van de track..
Tja.. i still love the E9X series

- Macboy
Probleem bij dit soort filmpjes is dat het voor de kijker geen enkele beleving geeft. Ik heb nu NIETS gezien, alleen een vrouw die zichtbaar geniet, maar wat heb ik als kijker daaraan ?
Had graag even het motorgeluid willen horen, van achter van buiten, vol accelererend. Had graag het motorgeluid van binnen gehoord en een tellerfilmpje of zo om te zien hoe dat ding nu in de toeren klimt, hoeveel toeren kan die aan ?
etc etc
Had graag even het motorgeluid willen horen, van achter van buiten, vol accelererend. Had graag het motorgeluid van binnen gehoord en een tellerfilmpje of zo om te zien hoe dat ding nu in de toeren klimt, hoeveel toeren kan die aan ?
etc etc
-
Agreed...Downforce Hans schreef:Ik heb niet eens naar het filmpje gekeken maar ik vind haar de laatste tijd niet zo leuk meer.....
Heb het ff opgezet en dacht direct "laat maar al..." Tja

- Downforce Hans
+1Macboy schreef:Probleem bij dit soort filmpjes is dat het voor de kijker geen enkele beleving geeft. Ik heb nu NIETS gezien, alleen een vrouw die zichtbaar geniet, maar wat heb ik als kijker daaraan ?
etc etc
Het enige wat ze zo`n beetje zegt is " we gaan nu naar drie en nu naar twee, in sturen,remmen,opschakelen ik zit achter een m3, die rijd me niet los,alsof hij zijn best doet, etc etc
Het komt een beetje gemaakt allemaal over en ook net alsof de kijkers nog nooit auto gereden hebben.
Bij die Chris Harris is dat allemaal toch net weer anders...... en nee ik ben niet Gay voor dat daar weer aan getwijfeld gaat worden.

Grtz,Hanz06

- Joy
Fifth Gear Europe gisteren gekeken. Jemig wat is daar gebeurd ?
Een of andere enge Russische presentator die Engels probeerde te praten, die Tim Schrick in een zwaar neppe race tegen een KTM motorfiets. GAAP. Je kan zeggen van Topgear wat je wil, maar daarbij heb ik nog het idee naar iets leuks te kijken.

- Snipe
Er staat toevallig net deze week een stukje in het bekende kwaliteitsblad Autoweek waarin het antwoord op jouw vraag gegeven wordt. "Op het Europese vasteland, Afrika en het Midden-Oosten zendt Discovery Channel de serie uit. Bereik: 115 miljoen kijkers. Discovery is tevreden, maar ziet brood in een serie die minder 'Engels' is, en zo ontstond afgelopen jaar Fifth Gear Europe. Zelfde format, maar de presentatoren worden deels vervangen door een aantal elkaar afwisselende Europese hosts."Joy Jolliffe schreef:Fifth Gear Europe gisteren gekeken. Jemig wat is daar gebeurd ?Een of andere enge Russische presentator die Engels probeerde te praten
Eén van die Europese hosts is overigens een redacteur van het bekende kwaliteitsblad....
Over Autoweek gesproken: er stond deze week ook een vermogensbanktest in, en daarmee zijn we weer op de 330d waar dit topic eigenlijk over ging.
Resultaten van de vermogensbanktest
Daihatsu Cuore 1.0: -5 pk (-7,2%)
Peugeot 207 CC 1.6 HDiF: -4 pk (-3,7%)
VW Golf TDI: +2 pk (+1,8%)
Lancia Delta 1.4 T-jet: geen afwijking
Renault Laguna Estate 2.0 16V T 205 GT: -4 pk (-2%)
Audi A6 3.0 TFSI: -6 pk (-2,1%)
Citroën C6 2.7 HDiF: -18 pk (-8,7%)
Nissan Qashqai 1.6: -3 pk (-2,6%)
Volvo XC60 T6: -27 pk (-9,5%)
Corvette C6: +2 pk (+0,5%)
BMW 330d: +27 pk (+11%)
272 pk in plaats van 245, interessante afwijking

- Tristan
Gaat erom dat de 330d een sportieve motor is dan de 335d, ondanks dat de laatste meer vermogen levert. Schijnt dat de gasrespons van de 330d beter is en ook graag meer toeren maakt dan de 335d.Ravin ///M schreef:Had ze nou een gechipte 335d gepakt, dan was ze die M3 dik voorbij gegaan.
- Snipe
Met 272 pk gemeten ben je met een 330d ook niet echt een stakker natuurlijk.
En verder..... Of je een 330d of een 335d prettiger vindt is persoonlijk. Ik heb een 330d (wel met de 'oude' motor), een collega heeft een 335d. Geen van beiden willen we ruilen.....
En verder..... Of je een 330d of een 335d prettiger vindt is persoonlijk. Ik heb een 330d (wel met de 'oude' motor), een collega heeft een 335d. Geen van beiden willen we ruilen.....
- Macboy
Nou heren. Heb vanmiddag een half uurtje in een LCI 330d gereden van een collega die een proefrit wilde maken. Het was een handbak (automaat nog niet leverbaar in deze combo). Over de motor kan ik kort zijn: bruut
Het geluid is subliem. De 6-cilinders klinken ook als zodanig en je hebt geen seconde het idee dat het om een diesel gaat. Heel verslavend. De motor trekt als een idioot vanaf laag toerental tot ongeveer 4000 toeren. Daarna neemt het wat af. Veel meer betekent merkbaar verlies van power, dus het is duidelijk geen biturbo als de 123d die bijna tot 5500 toeren wil gaan. Maar de koppelkromme zal bijzonder vlak zijn: auto trekt in één stuk door vrij gelijkmatig door het gehele toerenbereik.
Het schakelen zelf gaat natuurlijk ook subliem en de combinatie handbak/koppeling/motor is daarom zeer voortreffelijk. Verbruik lijkt erg redelijk te zijn. Dikke dubbele uitlaten achter en sterkere remmen op de 330d. Voor de rest is de 3-serie een bekende topauto natuurlijk.
Een ultieme motor ... ik kan niet anders zeggen

Het geluid is subliem. De 6-cilinders klinken ook als zodanig en je hebt geen seconde het idee dat het om een diesel gaat. Heel verslavend. De motor trekt als een idioot vanaf laag toerental tot ongeveer 4000 toeren. Daarna neemt het wat af. Veel meer betekent merkbaar verlies van power, dus het is duidelijk geen biturbo als de 123d die bijna tot 5500 toeren wil gaan. Maar de koppelkromme zal bijzonder vlak zijn: auto trekt in één stuk door vrij gelijkmatig door het gehele toerenbereik.
Het schakelen zelf gaat natuurlijk ook subliem en de combinatie handbak/koppeling/motor is daarom zeer voortreffelijk. Verbruik lijkt erg redelijk te zijn. Dikke dubbele uitlaten achter en sterkere remmen op de 330d. Voor de rest is de 3-serie een bekende topauto natuurlijk.
Een ultieme motor ... ik kan niet anders zeggen
- wooter
Ah verrek Macboy, ga ik dan echt terug aan de diesel na mijn Z4?!
-
Mooi verhaal Ilija, lijkt mij een perfecte daily driver. De facelift ziet er ook bijzonder fraai uit.
De Beier heeft op dit moment ook een enorm interessante aanbiedingen voor mensen die een 316i willen rijden, Business Line en High Executive met enorm veel voordeel. Zakelijk erg interessant in combinatie met het A-label van de 316i.
De Beier heeft op dit moment ook een enorm interessante aanbiedingen voor mensen die een 316i willen rijden, Business Line en High Executive met enorm veel voordeel. Zakelijk erg interessant in combinatie met het A-label van de 316i.
- Snipe
Die van mij heeft nog de 'oude' motor met 231 pk, maar inderdaad: perfect voor dagelijks gebruik. En met handbak toch nog best leuk om even een bochtig weggetje op te stormen..!
- Jelmer850i
Dat zijn leuke aanbiedingen ja, maar waarom op een 116i/316i, wat mot je ermeeSteven Nauta schreef:Mooi verhaal Ilija, lijkt mij een perfecte daily driver. De facelift ziet er ook bijzonder fraai uit.