Ik zal me even voorstellen:
Ik heet nick, verwonderlijk

Foto's volgen nog wel!
Haha jij bedoeld die wat gisteren op CPZ aanwezig wasR.J schreef:Welkom!
Toch geen zwarte 850r sedan he?
Die is van Mitchell, apparaat heeft 360pk en 500nm, plus dat ie helemaal leeggetrokken is, dus tegen de 1200kg weegt.Michel Huisman schreef:Welkom.. gave auto's, mooie roffel..
Toch geen zwarte 850r sedan he?![]()
Was best rap !
Niet alleen die, reed van de week langs schiphol, toen kwam een andere (ook zwart, ook 850r) me voorbij zettenMichel Huisman schreef:Welkom.. gave auto's, mooie roffel..
Toch geen zwarte 850r sedan he?![]()
Was best rap !
Bedoel je mij? Mag jij eens proberen een 850r bij te houden in een mercedes vito 109cdi die niet veel harder dan 135 kan....... (heb dan nog zo'n 500 toeren over tot de limiter)Maximus schreef:PWNED
Tegenwoordig is er ook nordicturbo, dit is wel een beetje het forum van de ringers etc. Koni geel is al lang niet meer je van het, het is voor veel snelweg, rechtdoor en af en toe bochtige weggetjes trappen leuk, maar de meesten die circuits bezoeken rijden met KW of Intrax. Als oud-volvo rijder, behoor je toch wel minimaal te weten dat ze een onafhankelijke deltalink achteras hebbenhugo schreef:Hey Nick,
Welkom op DF. Ik heb zelf ook een 3tal jaar gereden in een 1998 V70R met 3duims katloze voorpijp. Leuke containers om mee te rijden maar als je echt serieus wil gaan sturen moet je er veel aan gaan veranderen. Kwa rijders zit je hier op het goede forum. Het volvo850 forum zat ik vroeger ook veel maar daar zitten toch meer poetsers dan echte hardcore rijders. Johan Dijkstra is dan wel weer de referentie als het aankomt op de volvo's.
Leuk detail. Hier onder de circuitrijders is Koni Geel leuk als je een beetje sporadische op het circuit rijdt en een rookie bent. Op het 850forum was Koni Geel helemaal je van het voor op het circuit.![]()
Btw, heeft zo'n 850 nou nog een starre achteras ?
JT schreef:Welkom. En waar blijven die foto's dan?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten