Ik ben Patrick, 22 jaar en ben geboren en getogen in de stad Groningen!!
Heb in mijn 4 jaar dat ik me rijbewijs heb, al diverse Opel'tjes gereden. Ben er nou eenmaal mee opgegroeid!!
Hier een klein lijstje:
Kadett GSI 2.0 8V
Kadett GSI 2.0 16V
Astra GSI 2.0 16V
Corsa B GSI 1.6 16V
Calibra 4x4 Turbo
Corsa A 2.0 16V(was 1.2)
Calibra 4x4 Turbo
Calibra 4x4 Turbo
Nu heb ik al enige tijd een Opel A Corsa GSI. Dit was standaard een 1.6, dus heb hier weer de nodige dingen aangedaan. Onder andere:
- Koni geel schokbrekers rondom
- 6cm verlaagd
- Kadett 16V remmerij, wordt snel Turbo remmerij.
- Zelfbouw uitlaatsysteem
- M-tech ombouwset(andere motorsteunen, aandrijfassen enz)
- Verstevingsset voor de motorruimte
- Van binnen redelijk leeg gehaald
- Heb een tijdje met 2.0 16v rondgereden(daarom ook de CSL stikker), deze heb ik inmiddels vervangen voor een 2.0 16v Turbo !!
Heb nog een 6bak liggen, maar gezien ik er dit jaar weer mee wil gaan sprinten heb ik mijn F20(5bak) er weer achter gezet. Die 6 bak bewaar ik nog even tot de F20 het begeeft.

Alleen de Corsa is nu even buiten bewustzijn, omdat ik er een drijfstanglager uit heb liggen. Oorzaak is nog niet bekend, waarschijnlijk is de olie iets te warm geweest(had de meter nog niet aangesloten). Was tijdens een testrit aan het spelen met een Porsche Carrera 2 (GT3 uitgevoerd) en later hoorde ik bij de 3000 toeren een licht rateltje, dus de blijdschap werd gauw verdriet. :drinking:
De Turbomotor is Phase 2 gechipt door EDS-Motorsport(met goede IC en 1 bar continu, 280PK 400NM). Ik heb er een schakelaar opzitten, kan dus ook met standaard druk rijden. Alleen meten is weten, dus dat doe ik later als ie weer rijdt. Wil sowieso wel goed vooruit in een lege A Corsa, maar ook erg gevaarlijk moet ik toegeven. Rolkooi is wel een must eigenlijk.
Ik wil mij graag een keer uitleven op het circuit, dus heb ik mij hier maar aangemeld.
Mvg,
Patrick