Jullie mening graag,k zie deze wagen net staan en deze word met een voor mij raar verhaal aangeboden.
Men verteld dat ie nieuw is maar kijk eens naar de pedalen en de ranzige vlekken op het dashboard...allemaal vies.

Wat moet je je daar dan weer bij voorstellen? Prototype oid? Of een opgelapte schadebak?Bijtelling zeer laag omdat de BMW is gebouwd onder BMW constructeurs licentie
das eenvoudig digitaal terug te zetten als je dat wenst...je moet gewoon kijken, zie ook wel eens "nieuwe" auto's en de remschijven al half ingesleten...je wordt soms gewoon genept...zeg niet dat het hier zo is, maar bekijk de remschijven ook bij dat soort auto's.Eric H schreef:Hmmmm, waarom dan niet even en foto van het dash met de km-stand er op..... ??
Voorkomt een hoop gespeculeer....
Die X5 en die Einser bij hun overige advertenties hebben ook zo'n soort constructie.Martijn Koevoets schreef:Zie nu dit:Wat moet je je daar dan weer bij voorstellen? Prototype oid? Of een opgelapte schadebak?Bijtelling zeer laag omdat de BMW is gebouwd onder BMW constructeurs licentie
is een e46 m3 koets, met 4 liter v8 blok, staat ook als sterkens op kenteken en niet als bmw.Mark Nauta schreef:Ja, als je interesse hebt, zou ik hem gewoon eens irl gaan bekijken.
Wat is dat trouwens op die ene foto (schuin van achter), een E46 M3 in het grijs, maar erachter een E46 M3 in Laguna Seca Blue met CSL bumper???
Kan heel goed. Ik kreeg 2 weken terug een "nieuwe RS4" aangeboden uit 2008 met nog geen 10km op de teller. Nooit in gereden, maar bouwjaar januari 2008. In de autobranche is dat gewoon nieuw.Snipe schreef:Er zit een 2006-dashboard in, onder andere zonder de programmeerbare rij knoppen onder de dvd-speler.
Gebruikers op dit forum: SlowCo en 16 gasten