e46 m3 2004 , gekocht / geimporteerd uit de US met een beetje voor / achterschade , volgende week import keuring , dan taxeren voor bpm , en dan klaarmaken

Arjan
dankjeCasper schreef:Nice! Ik vind die CSL velgen altijd super staan!
hij is mij snel zat , maar heb nog nooit met een EU kunnen rijden , denk nog wel dat ik hem qwa uitlaat ombouw naar EU spec , maar das van latere zorg , eerst maar in invoeren en schade herstellenmarkk schreef:us modellenhebben kat in het uitlaatspruitstuk. Daarvan wordt gezegd dat het wat vermogen, 10pk ofzo, scheelt met euro specs en dat ie wat slomer op het gas reageert.
Merk je daar wat van ?
ps: csl's zijn super, als je ze kwijt wilt...
Mark.
http://www.whatcar.com/news-special-rep ... EL=3146741" onclick="window.open(this.href);return false;Collin Bello schreef:Mooie wagen, veel plezier ermee! De CSL wielen zijn altijd mooi onder een M3.
Op een M3forum (punt net) meen ik gelezen te hebben dat de US spec weliswaar 333pk heeft, maar dat de manier van meten en noteren iets anders is dan EU spec, maar dat ze wel gewoon 343 europese pk's hebben..... kan ook een gevalletje klok en klepel zijnMaar kon het niet meer zo snel terug vinden.
Q: I've noticed some of the power output figures you list are slightly lower than manufacturers' claims. Who is right?
Louise Edwards
A: We're simply using slightly different measurements of power output to some manufacturers. We always quote bhp for all cars to allow for accurate, consistent comparisons across different brands.
Some car manufacturers still quote a power output rating called PS, which stands for Pferdestärke (literally, 'horse strength'). It's alternatively known as DIN (Deutsches Institut für Normung ) hp as opposed to SAE (Society of Automotive Engineers) bhp.
PS is a slightly higher figure than the SAE bhp that we quote, so that's where the discrepancy creeps in.
As a rule of thumb, you can knock off one PS for every 100PS to reach a rough bhp figure. If you want to be completely accurate, multiply the PS figure by 0.9864 to reach the bhp total, or bhp by 1.0139 to get back to PS.
An EU Directive tried to replace the use of PS with kilowatts in the 1990s. One bhp is equivalent to 745.7 Watts, so multiply bhp by 0.7457 to get a kW figure, or kW by 1.341 to do the sum in reverse.
Manufacturers have found that few motorists have any immediate understanding of kW ratings, however, so you're unlikely to see it
ik ook , heb er nou ondertussen wat miles mee gereden en moet zeggen rijd wel goed , dus kan ook eigenlijk niet wachten , maar de spuiter zal er ook nog wel een tijdje werk aan hebbenMaximus schreef:Gaaf!
Ben benieuwd naar het eindresultaat! 8)
nee , vind het een mooie combinatie zoindobesar schreef:Andere kleur?
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 5 gasten