Een tijdje terug was er een topic over auto(sport)technische boeken. Daar stonden een aantal zeer interessante boeken in, maar ik kan het topic met geen mogelijkheid meer terughalen. Kan iemand dit wel of mij helpen aan dit soort boeken?
Dank.
Auto(sport)technische boeken
- Lars Bouten
- Niels v D
Re: Auto(sport)technische boeken
Neem eens een kijkje op autoboek.nl of asnbooks.nl
Hun hebben een groot assortiment autotechnische boeken, ook over autosport en dergelijke.
Hun hebben een groot assortiment autotechnische boeken, ook over autosport en dergelijke.
- Dennis Cavallino
Hoi Lars,
Wil je boeken die te maken hebben rijtechnieken, of echt gericht op de techniek van een (Race)auto?
Rijtechnieken zijn namelijk makelijk. Begin met Speed Secrets van Ross Bentley
Preview:
http://books.google.com/books?id=XLlEm0 ... lt#PPA4,M1" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb er 3 van, maar volgens mij zijn er al veel meer uitgebracht. Gaat van oppervlakkige basiskennis tot heel diep in de materie. Het zijn leuke en leerzame boeken, die je ook na een paar jaar nog gewoon kunt open slaan en die bijdragen tot het verbeteren van jezelf als rijder. Imho verplichte kost voor iedereen die sneller wil zijn dan degene voor hem.
Wil je boeken die te maken hebben rijtechnieken, of echt gericht op de techniek van een (Race)auto?
Rijtechnieken zijn namelijk makelijk. Begin met Speed Secrets van Ross Bentley
Preview:
http://books.google.com/books?id=XLlEm0 ... lt#PPA4,M1" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb er 3 van, maar volgens mij zijn er al veel meer uitgebracht. Gaat van oppervlakkige basiskennis tot heel diep in de materie. Het zijn leuke en leerzame boeken, die je ook na een paar jaar nog gewoon kunt open slaan en die bijdragen tot het verbeteren van jezelf als rijder. Imho verplichte kost voor iedereen die sneller wil zijn dan degene voor hem.
- Petrolhead Tom
Ik heb met kerst het boek Track day manual gekregen van mijn vriendin. Echt helemaal super! Staat ontzettend veel nuttige info in en veel mooie foto's.
Heb ook het boek: Sportlich und sicher autofahren mit Walter Rohrl. Ook zeker een aanrader, nog uitgebreider dan the track day manual.
Heb ook het boek: Sportlich und sicher autofahren mit Walter Rohrl. Ook zeker een aanrader, nog uitgebreider dan the track day manual.
- Lars Bouten
Bedankt allen voor de tips.
Dennis, het gaat vooral om autotechnische boeken.
Dennis, het gaat vooral om autotechnische boeken.