A. A3/ Golf VI oid bestellen en zonder bijtelling leasen. (Dus met kilometerregistratie en max. 500 km privegebruik) Kan ik het woon/werk verkeer/klantenbezoek met de leaseauto doen en kan ik de M5 mooi laten staan (scheelt me ca. 1000 km in de maand) en alleen voor privekilometers gebruiken. Als de M5 dan ooit nog een keer de deur uitgaat kan ik de leaseauto overzetten naar de bijtellingsregeling en gewoon doorrijden, toch?
B. M5 houden/blijven rijden en extra km-vergoeding vragen... Ik kom na een ritje nooit chagerijnig op m'n werk of thuis, en da's ook heel wat waard 8)
C. M5 verkopen en eventueel voor een wat hoger bedrag iets anders leasen. Ik ben wel naar een huis aan het kijken dus wat extra cash is dan wel handig...
D. (Dit schijnt helemaal niet te kunnen, maar een mens mag dromen toch...) M5 inruilen op een 545i/M3 oid met 2 jaar huisselectie en het bij te betalen bedrag voldoen met de leasesom.
Keuzes keuzes.... wat denken jullie? Hoor graag wat jullie meningen zijn en of ik iets over het hoofd zie. Wat bij mij ook nog ''tussen de oren' zit, ik vind de nieuwprijzen van auto's op het moment echt belachelijk hoog, ik zou zelf liever iets leasen waar de kop vanaf is, maar dat is waarschijnlijk niet de bedoeling...
Alvast bedankt voor jullie input!