Kleur, interieur en KM-stand zijn helemaal naar mijn smaak, ben alleen bang voor de BPM die er nog overheen komt

Nu ben ik eigenlijk wel nieuwsgierig naar de mening van de DF-ers hierover, dus barst los!
De B3 3.2 vs B3.3S is een wezenlijk verschil. Loopcultuur is opgeofferd voor prestaties. De 3.3S heeft erg scherpe nokkenassen en maakt graag toeren (tot 7200rpm). Het is niet te vergelijken met een M maar de motor heeft een sterke sportieve inborst. Ik heb beide in de B10 3.2 en de Roadster S en de motoren zijn onvergelijkbaar, hoewel ze dezelfde basis hebben.markk schreef:Echter gebaseerd op mijn ervaring tussen een e46 M3 en een e46 B3 3.2 -> geen vergelijk. ///M is veel sportiever en een Alpina is geen subsitute...
Ik vraag me af of dat niet een foutje is. Mijn RS is ook van 2003. Ingevoerd dec 2005, op kenteken gezet jan2006. Daar staat bij BPM 10449,= Dat is het normale bedrag wat er toendertijd voor die auto betaald had moeten worden als je die nieuw kocht in NL.Hans J. schreef:Heb hier een ingevoerde V8S gevonden op NL kenteken, volgens de RDW heeft hij Eur. 5700,= aan BPM betaald, niet te gek dus.
Gebruikers op dit forum: SlowCo en 16 gasten