ze kunnen alledrie wel een wasstraat gebruiken, maar het is een mooi stel zo
frank
frankv schreef:"op de oprit" bij ons kerstdiner, 3 x in het zwart
frank
je ziet dat hij in een "goed nest" beland is...Rico schreef:Leuk om mijn ex te zien !
moeten we dan alledrie, of kunnen we alleen mijn vader laten gaan aangezien hij de auto invloeden in onze opvoeding heeft gebracht?HANZ06 schreef:Als je niet serieus gezopen hebt dan zou ik morgen ff kijken of er een psychiater dienst heeft.........
En hadden ze van een ander merk moeten zijnRuben schreef:Als je de handen op elkaar had willen krijgen, had je ze op zijn minst wel mogen wassen.
Die perioden begonnen met een "E" en een "R" als ik me niet vergis toch, RicoRico schreef:Tja de een vind het onzin, de ander ziet opeens bijna 5 jaar herinneringen voorbij komen. Zonder nou al te emotioneel te gaan worden ofzo (omdat het kerst is) de e46 touring heeft deel uitgemaakt van zo'n beetje de belangrijkste periode in mijn leven. Sterker nog vanwege die periode werd deze auto aangeschaft. Dat wist Frank niet, maar daarom juist, vind ik het leuk om hem dan terug te zien bij mensen die er nog steeds plezier van hebben.
HANZ06 schreef:frankv schreef:"op de oprit" bij ons kerstdiner, 3 x in het zwart
frank
Als je niet serieus gezopen hebt dan zou ik morgen ff kijken of er een psychiater dienst heeft.........
Mijn pa verklaart de jouwe voor gek als hij dit zou lezenRemko schreef:Het is toch wel bijzonder hoor. Na 4 Volvo Amazones stapte mijn vader in 1997 van zijn Volvo geloof af. Op mijn aanraden kocht hij toen een hele nette E30 318i touring. Bij de Volvo dealer notabene.
mijn buurman ook niet!InjectTheVenom schreef:Mijn pa verklaart de jouwe voor gek als hij dit zou lezenRemko schreef:Het is toch wel bijzonder hoor. Na 4 Volvo Amazones stapte mijn vader in 1997 van zijn Volvo geloof af. Op mijn aanraden kocht hij toen een hele nette E30 318i touring. Bij de Volvo dealer notabene.Hij is met geen 10 paarden van zijn Volvo overtuiging weg te krijgen.
Ik vind deze veel mooier:Mtechnik schreef:Mooi foto. punt uit.
Wat heeft dit met merkblind te maken?Neluhz schreef: Vreemd trouwens dat in het merkblindheid draadje niemand merkblind is..