Hier kan je al je slap gelul kwijt zonder elke keer een nieuw topic te openen.
Ja ik weet het bijna elk topic eindigd in slap gelul, maar deze begint ermee.
Ik trap af.
Wat ben ik blij dat het kerstgezeik bijna voorbij is zeg, wat een flauwekul

Wat een slap gelulluco hornsveld schreef:Wat ben ik blij dat het kerstgezeik bijna voorbij is zeg, wat een flauwekul
Waar doel je op Hugo?hugo schreef:ik begrijp niet dat veel mensen echt persoonlijke dingen op een forum gooien.
Same, daarom heb ik ook een hekel aan eigen verjaardagen.Maurice Graber schreef:sterk ilja![]()
Het stomme is dat ik wel gek ben op kerst, maar niet op die verplichtingen
Haha, sameR.J schreef:Same, daarom heb ik ook een hekel aan eigen verjaardagen.Maurice Graber schreef:sterk ilja![]()
Bij mij komt gewoon de hele familie langs waar je vervolgens een hele middag hetzelfde verhaaltje 50x aan moet vertellen.Maurice Graber schreef:Haha, sameR.J schreef:Same, daarom heb ik ook een hekel aan eigen verjaardagen.Maurice Graber schreef:sterk ilja![]()
Das ook zoiets. Lekker allemaal mensen uitnodigen die vervolgens verplicht worden omdat ze het lef niet hebben om nee te zeggen..
R.J schreef: Bij mij komt gewoon de hele familie langs waar je vervolgens een hele middag hetzelfde verhaaltje 50x aan moet vertellen.
Heb jij dan niet dan?Mtechnik schreef:R.J schreef: Bij mij komt gewoon de hele familie langs waar je vervolgens een hele middag hetzelfde verhaaltje 50x aan moet vertellen.