Medal of Honor: Airborne

Alles over games. Hier kun je terecht met al je posts en vragen over sims als Assetto Corsa, Gran Turismo, Project CARS etc., maar ook voor niet-racegames.
Plaats reactie
Marco R.
Berichten: 1684
Lid geworden op: 30 sep 2008, 21:43

Medal of Honor: Airborne

Bericht door Marco R. » 25 dec 2008, 16:07

Oké, aangezien hier ook COD liefhebbers zitten, wellicht ook MOH spelers..
Ik heb een probleempje, ik ben bezig met het spel en heb nu als objective dat ik de Flak Tower (Die grote grijze toren) moet zien te ontsnappen.
Nu zit ik in het gedeelte waarbij de 'bom' net geplaatst is en ik de rode draad moet volgen, die leidt mij naar beneden (waar je niet meer omhoog kan) en daar staan een viertal van die verdomd irritante gastjes met die volautomatische draagbare MG 40's, waarbij ik gewoon elke keer om zeep wordt geschoten (heb een BAR en shotgun, en granaten etc). Iemand een tip? Ik heb ook geprobeerd om bij dat afdalinkje naar boven te springen omdat bij dat rook wat ontsnapt een hoger pad staat..
Iemand al eerder met dit probleempje te maken gehad? Of iemand die een cheat weet zodat ik onsterfelijk wordt en gerust die 4 lapzwansen kan neermaaien?

Marco R.
Berichten: 1684
Lid geworden op: 30 sep 2008, 21:43

Re: Medal of Honor: Airborne

Bericht door Marco R. » 25 dec 2008, 22:34

Nou, cheat gevonden en gebruikt (fuck that shit:)) en het bleek het einde van het spel te zijn. Leuk spel verder, aanrader als je van een leuke FPS houdt.

BrianV
Berichten: 1467
Lid geworden op: 06 sep 2008, 23:16

Re: Medal of Honor: Airborne

Bericht door BrianV » 11 nov 2009, 09:59

MOH heb ik veel gespeeld maar later zijn ze beetje de draad kwijt geraakt met het maken van MOH games,
ondekte toen COD en liet deze game links liggen
Laatst gewijzigd door BrianV op 12 nov 2009, 22:45, 1 keer totaal gewijzigd.

Roy
Berichten: 4242
Lid geworden op: 18 dec 2006, 16:02

Re: Medal of Honor: Airborne

Bericht door Roy » 12 nov 2009, 15:22

Inderdaad, MoH was "vroeger" dé topper. Nu is het een vermakelijke shooter :)

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast