Dit is mijn 5 GT turbo met 1.8 16v motor met een T28 turbo
Dit is mijn clio 1.8 16v ( let niet op de velgen)
Dit is mijn 5 GT turbo voor de lol
Dit is mijn 5 alpine turbo ( moet nog opgeknapt worden)
Dit is mijn TURBO II
Ruben schreef: Is net als Hanz. All show, no go.
In 95% van de gevallen is het veel show en no go met zo'n Turbo 2, maar op de Ring rijdt ook een T2 rond die het gas er toch wel stevig op heeft staan....Ruben schreef:Die gele is veel geiler man. Volgens mij kan zo'n turbo 2 niet rijden. Is net als Hanz. All show, no go.
Dat hangt geheel van de man achter het stuur af. Een geoefend rijder kan hier juist heel veel mee.Ruben schreef:Die gele is veel geiler man. Volgens mij kan zo'n turbo 2 niet rijden. I.... All show, no go.
Klopt! Hij is daar helaas niet mooier geworden... Een of andere onverlaat heeft met regelmaat zijn deur oid tegen de 5 opengegooid...Stéphane schreef:Ha! Dan heb ik toch inderdaad een fotografisch geheugen, want ik herkende het kenteken van de Turbo II. Die is van een buurman van mij geweest. Tot voor niet zo heel lang geleden stond die namelijk bij mij in de parkeergarage:
Oei daar staat ie er niet zo fraai bijStéphane schreef:Ha! Dan heb ik toch inderdaad een fotografisch geheugen, want ik herkende het kenteken van de Turbo II. Die is van een buurman van mij geweest. Tot voor niet zo heel lang geleden stond die namelijk bij mij in de parkeergarage:
Sorry echt geen idee ........het zijn idd recaro's maar verder ?aapje schreef:Die stoelen lijken sprekend op mijn Mitsubishi Evo 2 stoelen .. recaro SR2 toevallig?
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Bokkepoot, Godspeed, jvb, StefanW, TurboClouseau, WillemBoer en 6 gasten