Kerstdag, instappen en wegwezen (Eifel kort verslagje)
- Joy
Kerstdag, instappen en wegwezen (Eifel kort verslagje)
Wie piept er op kerstdag ook vantussen ? In de planning staat een Eifel-route van 250 km binnendoorwegen met 4 auto's. Wat gaan jullie doen ?
Laatst gewijzigd door Joy op 26 dec 2008, 23:47, 1 keer totaal gewijzigd.
- Downforce Hans
Re: Kerstdag, instappen en wegwezen
Je brengt me op een idee............ 

- Knot
Mwah.... ik stop er straks om 12 uur mee, ga ik lekker op de bank zitten met een fles wijn en de kachel voluit!
-
:banaan:Joy Jolliffe schreef:Wie piept er op kerstdag ook vantussen ? In de planning staat een Eifel-route van 250 km binnendoorwegen met 4 auto's. Wat gaan jullie doen ?
Lekker

Hans stopt kinderen met € 5,00 zakgeld bij de plaatselijke snackbar en roept: "Denk erom! Niet weglopen. Papa en mama moeten even wat in de Ardennen en de Eifel ophalen vandaag. Hier nog € 3,00 extra voor het geval we niet voor het avondeten terug zijn..."

-
Ik ga gvd straks benzine er doorjagen dougnuts draaien modderfokking drifts tot 8400 rpm de dagen zijn geteld qua fun in autorijden ik ga max genieten. 

-
Andre schreef:Ik ga gvd straks benzine er doorjagen dougnuts draaien modderfokking drifts tot 8400 rpm de dagen zijn geteld qua fun in autorijden ik ga max genieten.
:shakeit:
- Tristan
+1Andre schreef:Ik ga gvd straks diesel er doorjagen dougnuts draaien modderfokking drifts tot 5000 rpm de dagen zijn geteld qua fun in autorijden ik ga max genieten.

- Downforce Hans
Ik heb ze in schiedam bij de schaatsbaan achtergelaten.allen schreef::banaan:Joy Jolliffe schreef:Wie piept er op kerstdag ook vantussen ? In de planning staat een Eifel-route van 250 km binnendoorwegen met 4 auto's. Wat gaan jullie doen ?
Lekkerin m'n rode Tonka. Paarse sleepkabels liggen in de kofferbak. Je weet maar nooit met die onbetrouwbare Britse lorren!
![]()
Hans stopt kinderen met € 5,00 zakgeld bij de plaatselijke snackbar en roept: "Denk erom! Niet weglopen. Papa en mama moeten even wat in de Ardennen en de Eifel ophalen vandaag. Hier nog € 3,00 extra voor het geval we niet voor het avondeten terug zijn..."
Ze wilden zonodig schaatsen NOU SCHAATSEN ZULLEN ZE

Morgen avond laat zullen ze er nog wel staan en met 5 euro kunnen ze best een patatje scoren.
De vindingrijkheid van een mannetje van 6 en een dochter van 9 zijn echt ongekend net zoals de wil om te overleven.
Ik maak me dus geen zorgen als ik van geld, geluid aan het maken ben op de rijksweg naar 1 of ander leuk oort.
2e kerstdag hebben de kids heel de dag om bij de open haard weer een beetje warm te worden.
Waarschijnlijk ben ik net zoals Andre gewoon weer wat overtredingen aan het maken op ons wegen net.
Met 300 van rotterdam naar Utrecht of zoiets, ik kijk nog wel....

- Stéphane
@Joy: 1e Kerstdag doe ik mee aan de burgerlijke verplichtingen, maar 2e Kerstdag zou ik zo mee kunnen hobbelen richting de Eifel als er nog mensen gaan.
-
Stephane, welkom hoor 
Zijn allemaal bekenden voor je tot dusver.
pb maar voor info.

Zijn allemaal bekenden voor je tot dusver.
pb maar voor info.

- Stéphane
Komt goed 

- Joy
Ik vind het prima Stéphane, dan heeft Allen ook een lightweight-maatje tussen al die BMW's
8 uur bij de Q8 na de Moerdijkbrug.

8 uur bij de Q8 na de Moerdijkbrug.
-
Ja Joy, tenminste nog wat bikkels in lightweights zonder dakje. Veel leuker dan al die bmw's met kachels aan , bips op een poef en de armsteunen op standje oma. 

- Stéphane
LOLallen schreef:Ja Joy, tenminste nog wat bikkels in lightweights zonder dakje. Veel leuker dan al die bmw's met kachels aan , bips op een poef en de armsteunen op standje oma.

- InjectTheVenom
Ik heb met ingang van vandaag 1,5 week vrij en ga me lekker uitleven op het grondig schoon maken van de nieuwe auto die ik vandaag exact 1 week in bezit heb
Vanmiddag uit eten geweest met mijn ouders en zowel de auto van mijn pa als die van mezelf gewassen met Autoglym shampoo wat ik vanochtend tijdens mijn strooptocht naar schoonmaakspullen bij de Technische Centrale in Venray tegen ben gekomen. Shit zeg wat is dat goed spul
Om te beginnen is de velgenreiniger kilometers beter als van Meguiars.
Morgen verder met de rest van het gamma: kunststof en rubber reiniger, glas polish, interieurreiniger, the works.

Vanmiddag uit eten geweest met mijn ouders en zowel de auto van mijn pa als die van mezelf gewassen met Autoglym shampoo wat ik vanochtend tijdens mijn strooptocht naar schoonmaakspullen bij de Technische Centrale in Venray tegen ben gekomen. Shit zeg wat is dat goed spul

Morgen verder met de rest van het gamma: kunststof en rubber reiniger, glas polish, interieurreiniger, the works.
-
Ik vind de kerst geweldig. Lekker met vrouw en familie 

- Niels
- Auto: Prius+
Na 4 dagen Berlijn :shakeit: Blijf ik morgen lekker thuis 

-
Misschien heb ik ook wel interesse in de Eiffel-route als dat nog kan (mits het droog is want met regen vind ik autorijden weinig aan). Moet wel navragen wat hier thuis de plannen waren, weet niet in hoeverre ze al op eten voor mij gerekend hadden.
- Tommy
straks wordt het dus vragen of we extra dekens in de BMW's mee hebben om het dak te voeren en tapijt te maken in die badkuipjes.
Wel zonnig? Maar goed dat er in die waftmobiles nog een thermo isolerende voorruit zit en een zonnescherm achterin.
edit: ik rij mee tot ongeveer 17:30. Daarna ga ik weer terug. Ik eet dus niet mee 's avonds.
Wel zonnig? Maar goed dat er in die waftmobiles nog een thermo isolerende voorruit zit en een zonnescherm achterin.
edit: ik rij mee tot ongeveer 17:30. Daarna ga ik weer terug. Ik eet dus niet mee 's avonds.
-
OnlineOpa
- Auto: Ford Fiesta ST
Das al gauw......die zooi van Meguiars heb ik ook 1 keer geprobeerd, maar ik gebruik nu gewoon Dasty van de Wibra voor m'n velgen.InjectTheVenom schreef: Om te beginnen is de velgenreiniger kilometers beter als van Meguiars.

Overige spullen van Meguiars die ik heb zijn wel goed trouwens.

- Joy
Tom, als je mee wil/kan is dat prima. Ik denk dat we het toch niet echt laat maken. Ik was zelf ook van plan aan het begin van de avond terug te zijn.
- Adje ///M3
Ziek op de bank 

-
Gaat em voor mij toch niet worden. Helaas!Joy Jolliffe schreef:Tom, als je mee wil/kan is dat prima. Ik denk dat we het toch niet echt laat maken. Ik was zelf ook van plan aan het begin van de avond terug te zijn.
- Hielke
ZO!
Heb die Bravo 1.4 er toch even van langs gegeven zonet. Vroeg niet om genade en had het ook niet gekregen. Autorijden op z'n puurst!
Heb die Bravo 1.4 er toch even van langs gegeven zonet. Vroeg niet om genade en had het ook niet gekregen. Autorijden op z'n puurst!
- markk
Klaag, klaag, klaag. Koopt elke jaar een andere dikke bmw, rijdt nu een e90 m3 en maar blijven klagen.Andre schreef:Ik ga gvd straks benzine er doorjagen dougnuts draaien modderfokking drifts tot 8400 rpm de dagen zijn geteld qua fun in autorijden ik ga max genieten.
Geniet nou eens een beetje man

Mark