:banaan: :banaan:
Ik heb een hele mooie deal kunnen maken. Onze gezinsauto, een Ford Modeo Ghia sport wagon van 2003 konden we particulier inruilen! En dat ook nog eens voor een hele nette prijs (950 euro afgeschreven in 20 maanden......).
Deze BMW was door de 1e eigenaar als demo auto gekocht bij een BMW garage in Duitsland, vervolgens heeft de auto zakelijk 4 jaar op duits kenteken gestaan "op" en filiaal in Duitsland. Vorig jaar heeft de eigenaar de X5 op NL kenteken laten zetten. Het was de 3e auto naast een Mercedes S klasse en een SL350 AMG cabrio. De X5 hd ij aankoop 2.750 kilometer. Nu 5 jaar later staat er 52.400 op. De auto s gewoon nieuw! Eigenlijk zitten alle opties erop, mag ook wel op een auto die in NL 121.000 euro heeft gekost. Wat een bak geld!!!
De auto is saphir schwarz met een bordeux achtige kleur interieur, samen met de titan interieur afwerking is dit chique en sportief tegelijk. Op dit moment staat hij op bijna nieuwe winterbanden en velgen....die kreg ik er gewoon even bij! De originele 20 inch wielen gaan er in het voorjaar op.
Het rijden is super, ik heb inmiddels 8 BMW's gehad, van ///M roadster, M3 e36, M3 e46, 330ci e46, e36 328i, maar dit is echt iets heel anders. De V8 brobbelt lekker en bij weinig toeren hoor je hem iet eens lopen. Vanaf 5.000 toeren gaat het behoorlijk tekeer. Wat een koppel en Pk's kunnen doen met een twee ton zware SUV...

De auto is verder gewoon goed in balans, sportief een bocht nemen is geen probleem, onderstel is strak en overhellen lukt echt niet. De 4 wiel aandrijving geven een snaarstrak gevoel in de bocht. Je kan de auto echt heel verschillend rijden...rustig en relaxed....gewoon een luxe limousine die je niet hoort (dubbel glas!). Ga je lekker stampen op het pedaan dan heb jee een prachtige V8 met een hoog koppel, je moet een redelijke auto hebben weil je hem dan bijbenen....wat een klappen!
Ik zal een wat uitgebreidere review schrijven..........
Als voorbeeld:
http://www.youtube.com/watch?v=A_z6evZKX34" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetjes,
Niels