Bij Meppel aangekomen zat ik weer achter hem.. hij ging wat van het gas af, en ik stak hem snel rechts voorbij en schoof, niet helemaal netjes de A28 op richting Zwolle.. de Fransoos werd opgehouden door een bestelbusje en aan zijn "druk" gedrag achter dat busje baalde hij er een beetje van.. Ik liet een beetje het gas los en liet de Mercedes weer wat inlopen.. ik werd ook weer wat opgehouden en de Mercedes zat achter me,, echt mega op de bumper.. ik kon bijna zijn baardharen tellen

In de 4e versnelling kon ik de Mercedes net bijhouden vanaf 140 km/h... maar vanwege een trage voorligger reed ik nu 110 km/h.. dus terug naar de drie en zodra de voorligger naar rechts gaat vol op het gas... De Fransoos zat er ook al op te wachten want die wilde nog steeds door me heen..
Vol op het gas.. de Mercedes ook.. en langzaam reed ik bij hem vandaan.. het ging een beetje van dik hout zaagt men planken, ach dacht ik, voor eventjes doorstomen naar 200+ kijken of ik werkelijk aan de kant moet om de Mercedes als meerdere te erkennen... maar de Mercedes kwam niet dichterbij.. het gat werd alleen maar groter.. ik heb het niet over een paar honderd meter ofzo maar meerdere wagenlengtes..... wel net dat verschil om te laten zien dat ie het niet kon redden

Bij Zwolle er af.. en de Mercedes rijder ging me voorbij, keek me niet aan.. wel jammer wilde nog wel even thumbs up geven.

Ouderwets, want dit maak ik eigenlijk nooit meer mee.

Anno 2008 kan het eigenlijk niet meer...

Maar soms zijn "stoute" dingen erg leuk