Weer een goede, kritische ( waar vind je ze nog ) review van Wouter!

+1Stefan R schreef:68K voor een enorm liluk hok
Dat is ie wel! :twisted:Metchu schreef:die tests van wouter, zijn best leuk om naar te kijken...
en de X is NIET liluk!
Ziet er toch goed uit. Agressief, dat wel, beter dan een hangbuikje.Opa schreef:Mwah, er zijn zat auto's die veel lilukker zijn......een 1-serie bijv. :twisted:
Wouter81 schreef:Ach ja, BMW liefhebbers mogen niets zeggen over hoge prijzen.Ken iemand die een 320d gaat bestellen, met wat opties zit die op 63K. Dan heb ik 10000000x zo lief een EVO X. 8)
Of 2 130i's van Arthur.hugo schreef:Wouter81 schreef:Ach ja, BMW liefhebbers mogen niets zeggen over hoge prijzen.Ken iemand die een 320d gaat bestellen, met wat opties zit die op 63K. Dan heb ik 10000000x zo lief een EVO X. 8)
je moest eens weten man. Voor 63K koop je zo 6 E36 M3's in uitmuntende staat voor.
Als ik er 2 had kreeg je ook wat geld terugWouter81 schreef:Of 2 130i's van Arthur.hugo schreef:Wouter81 schreef:Ach ja, BMW liefhebbers mogen niets zeggen over hoge prijzen.Ken iemand die een 320d gaat bestellen, met wat opties zit die op 63K. Dan heb ik 10000000x zo lief een EVO X. 8)
je moest eens weten man. Voor 63K koop je zo 6 E36 M3's in uitmuntende staat voor.
:fy:allen schreef:En 126 stuks E34 daddy's zoals die van Hugo!
allen schreef:En 126 stuks E34 daddy's zoals die van Hugo!
HANZ06 schreef:allen schreef:En 126 stuks E34 Hanz' zoals die van Hugo!
Hanz, Hanz..... hoor ik daar Hanz![]()
Juist! Een vleugje Vlasblom zou niet gek geweest zijn....!Macboy schreef:Leuke test !
Ik mis een drift en tellerfilmpje. Heb namelijk geen idee hoe snel dat ding is. Zie alleen vaak een camera op de grond en blaadjes die dan voorbij komen
Ik vind het zeker wel een prachtige auto en zeker een auto die je echt stoer kunt maken met paar aanpassingen (lipje voor, verlagen en velgen).
Ben het ook met Marco eens: dit is pure emotie.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten