Maar het moet allemaal niet te zwaar zijn en teveel tijd kosten, hooguit een uurtje om de auto weer spik en span er uit te laten zien. 1 keer in de 3/4 weken trek ik er een uurtje voor uit, pak een flesje speed wax http://www.wackchem.com/a1/prod_a1.htm even inwrijven met een natte spons, aan laten drogen en uitboenen met een handdoek en voila binnen een uur is de auto in showroom staat. Auto is daardoor ook veel minder snel vuil. En even de hoge druk er over heen volstaat.
Mooi gepoetste auto is het resultaat en je bent altijd weer tevreden over het werk, laat ik het zo zeggen een uur verplicht grasmaaien elke week bied heel wat minder plezier.
Anyway zijn er nog meer poetsers ? Of mensen die het poetsen weer hervonden hebben zoals ik ? En is een "bijzondere"auto voor jou het meer waard om te poetsen ? Ikzelf poets de touring nooit, gaat alleen maar door de wasstraat heen.
Of ben een stoere en zegt hahahaa poetsen is voor watjes, vuil vies smerig moet ie zijn, iedereen moet denken dat ik hard werk in deze auto.