A5 Cabrio
S5 Cabrio
Hier meer info en foto: http://www.autoblog.com/2008/12/02/2010 ... or-winter/" onclick="window.open(this.href);return false;
Inderdaad Tom. De A4 Cabrio vond ik wel geinig, maar niet bijzonder. De 80 Cabrio vond ik wel een mooie. Deze is ook weer erg fraai.Tom van H. schreef:Erg mooi! Door de ronde welvingen (die me een beetje aan bentley doen denken, ook bij de coupe) veel mooier dan de a4 cabrio imo.
En ook veel geslaagder dan een E92 cabrio, echt doodzonde dat zo'n klapdak hebben genomenRodney schreef:in 1 woord prachtig.
vind dit veel geslaagder dan de a3 cabrio
Waarom moet je dat nou specifiek tegen mij zeggen?Niels schreef:En ook veel geslaagder dan een E92 cabrio, echt doodzonde dat zo'n klapdak hebben genomenRodney schreef:in 1 woord prachtig.
vind dit veel geslaagder dan de a3 cabrio![]()
Een errug mooie carbrioDe A4 was ook al mooi maar deze is een stuk stoerder om te zien, top!
Vorig weekend nog even in een A5 3.2 gereden en dat viel niet tegen 8) Super auto
BeideVLA schreef:Mag ik vragen waarom jullie een softtop liever hebben als een metalen dak ?? Puur gewicht ? of ook voor de looks ?
Je vergeet de godsgruwelijke chromen spiegels. Elke model worden ze nog groter ook!romo schreef:Niet slecht.............................waar ik dan toch een beetje op afknap; die alu kleurige voorruitstijlen.....................verschrikkelijk
indobesar schreef:Je vergeet de godsgruwelijke chromen spiegels. Elke model worden ze nog groter ook!romo schreef:Niet slecht.............................waar ik dan toch een beetje op afknap; die alu kleurige voorruitstijlen.....................verschrikkelijk
Leg mij maar uit wat er mis mee isromo schreef:Niet slecht.............................waar ik dan toch een beetje op afknap; die alu kleurige voorruitstijlen.....................verschrikkelijk