Waar Xenon H7 lampen kopen?

Technische problemen? Of gewoon een algemene technische vraag? Dan ben je hier aan het juiste adres.
Plaats reactie
Maurice Hoekstra

Waar Xenon H7 lampen kopen?

Bericht door Maurice Hoekstra » 23 nov 2008, 18:31

Ik heb sinds kort een 8000k H7 Pilot Pro kit in de auto zitten, welke perfect bevalt. (De set met de hele kleine ballasten, Can-Bus ontstoord)
Alleen vind ik het licht toch wel iets te blauw.

Iemand suggesties waar ik 'los' kwalitatief zo goed mogelijke 35w H7 6000K Xenon lampen vandaan kan halen? Als merken als Philips of Osram nu eens H7 Xenon lampen gingen leveren was de keus makkelijk geweest.:?:

Op Marktplaats zie je genoeg aanbieders maar dan weet je vaak niet wat voor meuk je in huis haalt.

:thnx:

Niels v D

Re: Waar Xenon H7 lampen kopen?

Bericht door Niels v D » 23 nov 2008, 18:56

Gewone automaterialen zaak kan je daar wel aan helpen..

SteV6

Bericht door SteV6 » 23 nov 2008, 20:23

http://www.kew.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.xenon-verlichting.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Met die eerste zaak heb ik al jaren goede ervaringen. Die 2e is wat goedkoper en kan als het nodig is ook verloopstekkers maken (tenminste dat staat op de site).

Persoonlijk zou ik graag zien dat 8300K niet meer verkocht zou worden door alle aanbieders. De lichtkleur van die lampen kijkt niet prettig en voor tegenliggers zijn het de meest irritante xenonlampen die er zijn.

SteV6

Rupie

Bericht door Rupie » 23 nov 2008, 20:26

Inderdaad, Pilot levert deze lampen ook los via de handel. Zou overigens nog wat lager gaan (5400K dacht ik), net ff wat beter qua natuur getrouwe look.

Will F.

Bericht door Will F. » 24 nov 2008, 22:07

Vorige week ging één xenonlampje van de bmw stuk. Dat komt altijd ongelegen dus snel ff langs de dealer.
Geef uw sleutels maar zegt men dan bij de balie en vervolgens verdwijnt je slee in de conform ISO 9duizendzoveel
afgesloten werkplaats ik zeg nog daar hoeft ie toch niet voor naar binnen . Zoals altijd prima service verder koffie etc. Afijn 2 dagen later komt de rekening: 145 euro. :shock: (99 ex voor het lampje 20 arbeid rest btw.)

gaat toch helmaal nergens meer over denk je dan.

Plaats reactie