Meneer werksman weet het allemaal zoooooo goed!
Wat een triest figuur..

Ruil die boodschappenauto van je in voor een bmw man!allen schreef:Mensen die bmw oneindig ophemelen vind ik al net zo triest... :morecoffee:
luco hornsveld schreef:
..Prachtig, die man is nu al een vriend van me....
Bwoah, vind een hyundai atos automaat wel watallen schreef:En dan met 3 dezelfde ondingen opgescheept zitten. Moet er niet aan denken. Misschien nog eentje omruilen voor een Renault...
Geachte Heer Werksman,Ik ben tegen klikken, maar voor de BMW maak ik een uitzondering. Meld elke wandaad bij het bevoegd gezag. Notoire recidivisten raken uiteindelijk hun autootje kwijt. En harder kun je de BMW-rijder niet treffen.
Rico schreef:Geachte Heer Werksman,Ik ben tegen klikken, maar voor de BMW maak ik een uitzondering. Meld elke wandaad bij het bevoegd gezag. Notoire recidivisten raken uiteindelijk hun autootje kwijt. En harder kun je de BMW-rijder niet treffen.
Ik ben ook tegen klikken, maar ik wil toch een uitzondering maken..het gaat namelijk om Luco.. LUCO LUCO HORNSVELD, ,Ja precies DIE LUCO, ERELID van de 130i brigade... die LUCO wil een vriend van u worden... mijn waarschuwing.. pas op, 130i rijders.. zijn het gespuis onder de BMW rijders.. nou dan weet je wel hoe erg het...
Kortom, zeg niet dat ik u niet gewaarschuwd heb...als de als Spaanse Paella vemomde 130i rijder... de hand wil schudden...
Zie de kleine lettertjesallen schreef:![]()
Luco, neem aan dat je dat ook tegen Jan had gezegd als je in Frankrijk een 130i over de vangrail had gezet? :shakeit:
Daar kan ik me wel in vinden ja.Wie rijden er in een BMW? Kleingeestige mannetjes zijn het meestal, die hun ego moeten oppoetsen door zo'n fout stuk blik onder hun kont te hebben. Het soort mensen dat Panorama een goed blad vindt en zijn mening uit De Telegraaf haalt.
Is dat zo ? Ik zie dagelijks.. ook flink fout rijgedrag door Volvorijders.. vooral de V50 en de XC's zijn berucht.. Ford Mondeo rijders.. en niet te vergeten de Audi station rijders..Had ik al doorstomende Passatrijders genoemd ?NSXRS schreef:BMW's zijn veelal mooie en fijne auto's, echte rijdersauto's, heb zelf eens een paar weken een 328I gehad en was heerlijke auto.
Toch zal ik er vermoedelijk nooit één langere tijd bezitten, reden: het flink foute rijgedrag van zeer veel BMW rijders.
Je vergeet de Mondeorijders, eerder genoemdRico schreef:BMW zit toch een beetje in de hoek waar het afgunstige volk liefst tegen aan schopt....en dat zijn dan ook weer vaak diezelfde V50 rijders, Passat rijders etc...