Waarom zijn er bmw haters?

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Rodney

Waarom zijn er bmw haters?

Bericht door Rodney » 20 nov 2008, 22:40

http://www.xs4all.nl/~werksman/bmw.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Meneer werksman weet het allemaal zoooooo goed!

Wat een triest figuur.. :mrgreen:

Luco

Re: Waarom zijn er bmw haters?

Bericht door Luco » 20 nov 2008, 22:42

:roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol:

Prachtig, die man is nu al een vriend van me :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :drinking: :beer:
Laatst gewijzigd door Luco op 20 nov 2008, 22:43, 1 keer totaal gewijzigd.

Laurens

Bericht door Laurens » 20 nov 2008, 22:43

+ oneindig :bag:

Shakes

Bericht door Shakes » 20 nov 2008, 22:44

:thumbup:

allen

Bericht door allen » 20 nov 2008, 22:47

Mensen die bmw oneindig ophemelen vind ik al net zo triest... :morecoffee:

Rodney

Bericht door Rodney » 20 nov 2008, 22:48

allen schreef:Mensen die bmw oneindig ophemelen vind ik al net zo triest... :morecoffee:
Ruil die boodschappenauto van je in voor een bmw man! :wink: :lol:

:nana:

Xave30

Bericht door Xave30 » 20 nov 2008, 22:52

luco hornsveld schreef:
..Prachtig, die man is nu al een vriend van me....

Samen sterk of niet Luco :mrgreen: :wink:

RJay

Bericht door RJay » 20 nov 2008, 22:52

snap zowiezo niet waarom er /merk/ haters zijn.

waar slaat die furie tussen alfa en bmw in godsnaam op?

Ben ook lid van de alfaclub, als je daar met sommigen over bmw begint heb je de poppen aan het dansen man.

Maar echt, die vent... kansloos :bag:

Luco: Ik ook? :mrgreen:

allen

Bericht door allen » 20 nov 2008, 22:53

En dan met 3 dezelfde ondingen opgescheept zitten. Moet er niet aan denken. Misschien nog eentje omruilen voor een Renault... :bag:

Luco

Bericht door Luco » 20 nov 2008, 22:55

:mrgreen: :mrgreen:
Jullie weten mijn lijfspreuk :twisted:

Er is maar 1 goede plek voor een BMW en dat is de vangrail

behalve als ik rij dan he :whistle:

RJay

Bericht door RJay » 20 nov 2008, 22:56

allen schreef:En dan met 3 dezelfde ondingen opgescheept zitten. Moet er niet aan denken. Misschien nog eentje omruilen voor een Renault... :bag:
Bwoah, vind een hyundai atos automaat wel wat :mrgreen:

:roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: serieus de slechtste auto waarin ik tot nu toe heb gereden

Luco: Wrok van de circuit avonturen op zandvoort, oschersleben enzovoorts in de sportklasse? :mrgreen: Bij de start was je wél sneller trouwens :thumbup:
Laatst gewijzigd door RJay op 20 nov 2008, 22:57, 1 keer totaal gewijzigd.

RVV

Bericht door RVV » 20 nov 2008, 22:57

Ik ben tegen klikken, maar voor de BMW maak ik een uitzondering. Meld elke wandaad bij het bevoegd gezag. Notoire recidivisten raken uiteindelijk hun autootje kwijt. En harder kun je de BMW-rijder niet treffen.
Geachte Heer Werksman,

Ik ben ook tegen klikken, maar ik wil toch een uitzondering maken..het gaat namelijk om Luco.. LUCO LUCO HORNSVELD, ,Ja precies DIE LUCO, ERELID van de 130i brigade... die LUCO wil een vriend van u worden... mijn waarschuwing.. pas op, 130i rijders.. zijn het gespuis onder de BMW rijders.. nou dan weet je wel hoe erg het...

Kortom, zeg niet dat ik u niet gewaarschuwd heb...als de als Spaanse Paella vemomde 130i rijder... de hand wil schudden...

:mrgreen:

Luco

Bericht door Luco » 20 nov 2008, 22:58

Rico schreef:
Ik ben tegen klikken, maar voor de BMW maak ik een uitzondering. Meld elke wandaad bij het bevoegd gezag. Notoire recidivisten raken uiteindelijk hun autootje kwijt. En harder kun je de BMW-rijder niet treffen.
Geachte Heer Werksman,

Ik ben ook tegen klikken, maar ik wil toch een uitzondering maken..het gaat namelijk om Luco.. LUCO LUCO HORNSVELD, ,Ja precies DIE LUCO, ERELID van de 130i brigade... die LUCO wil een vriend van u worden... mijn waarschuwing.. pas op, 130i rijders.. zijn het gespuis onder de BMW rijders.. nou dan weet je wel hoe erg het...

Kortom, zeg niet dat ik u niet gewaarschuwd heb...als de als Spaanse Paella vemomde 130i rijder... de hand wil schudden...

:mrgreen:
:roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :spam: :spam: :spam: :spam:

allen

Bericht door allen » 20 nov 2008, 22:58

:roflol:

Luco, neem aan dat je dat ook tegen Jan had gezegd als je in Frankrijk een 130i over de vangrail had gezet? :shakeit:

Luco

Bericht door Luco » 20 nov 2008, 23:00

allen schreef::roflol:

Luco, neem aan dat je dat ook tegen Jan had gezegd als je in Frankrijk een 130i over de vangrail had gezet? :shakeit:
Zie de kleine lettertjes :mrgreen: :bignews:

500E
Auto: S 63 AMG

Bericht door 500E » 20 nov 2008, 23:30

Geldt een hangbuikzwijntje ook als serieuze BMW dan? 8)

Hubert D

Bericht door Hubert D » 20 nov 2008, 23:53

Wie rijden er in een BMW? Kleingeestige mannetjes zijn het meestal, die hun ego moeten oppoetsen door zo'n fout stuk blik onder hun kont te hebben. Het soort mensen dat Panorama een goed blad vindt en zijn mening uit De Telegraaf haalt.
Daar kan ik me wel in vinden ja. :lol:

Voor de rest hoop ik dat het uiteindelijk ooit nog goed komt met zijn gefrustreerde strijd tegen het grote gevaar. :roll:

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 21 nov 2008, 09:00

Ik heb Hans Werksman uitgenodigd voor een rondje mee in m'n kar.LOL :banaan: :df:

NSXRS

Bericht door NSXRS » 21 nov 2008, 09:10

BMW's zijn veelal mooie en fijne auto's, echte rijdersauto's, heb zelf eens een paar weken een 328I gehad en was heerlijke auto.

Toch zal ik er vermoedelijk nooit één langere tijd bezitten, reden: het flink foute rijgedrag van zeer veel BMW rijders.

Het is gewoon opvallend dat als er in druk verkeer auto's voorschieten, anderen geen ruimte tot invoegen willen geven, zelf aan het einde van een rij er toch tussenproppen, voorrang NEMEN etc, etc, dit gevoelsmatig in zeer veel gevallen BMW rijders zijn.
Lijken veelal opgefokte strebers met hoog "ikkemoetervoor" gehalte te zijn.
Ik wil daar niet mee geassociëerd te worden :angel: en heb daarom toen ik naar een SUV busje zocht met als wens wegligging en prestaties (kan per definitie niet bij SUV busje, maar er zijn uitzonderingen) GEEN X5 maar een Cayenne Turbo gekocht :bag: :jenna:

Het interesseert me in principe niks wat anderen van mijn auto vinden (natuurlijk wel leuk als anderen ook mooi vinden), maar ik wil gewoon niet in een auto rondrijden waarvan ikzelf vindt dat die een fout imago heeft (bij BMW in dagelijks verkeer dus door de vaak aso bestuurders) .
Hoewel de Cayenne per definitie ook een beetje een "proleten bak" is, blijkt - eigenlijk best beetje tot mijn verbazing - dat vrij veel mensen er licht bewonderend naar kijken.
Vorige week nog stond ik even naast de auto op mijn vrouw te wachten en kwam er een 40-er langsgelopen met de opmerking: "mooie turbo man!!".
Is een Cayenne blijkbaar toch iets minder fout dan ik dacht :mrgreen: :banaan: :hosanna:

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 21 nov 2008, 10:50

Die gast scheert iedere BMW(rijder) over 1 kam. Stel (VOORBEELD)hij was verrot geslagen door allochtone probleemjongeren en had daar op z'n site aandacht aan besteed, was de ramp niet te overzien dunkt mij. :mrgreen:

Dan zijn 'wij BMW rijders'toch echtwel peaceful of niet dan? :angel:

Zal Hans Werkman nog ff het youtubefilmpje van mij en Andre sturen :forum: 8)

Metchu

Bericht door Metchu » 21 nov 2008, 10:57

zou dit de man zijn? :mrgreen: http://djhans67.hyves.nl/?ref=sr" onclick="window.open(this.href);return false;

of deze: http://werkman1964.hyves.nl/?ref=sr" onclick="window.open(this.href);return false;

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 21 nov 2008, 11:15

Zonde van m'n tijd weer :wink:

RVV

Bericht door RVV » 21 nov 2008, 11:51

NSXRS schreef:BMW's zijn veelal mooie en fijne auto's, echte rijdersauto's, heb zelf eens een paar weken een 328I gehad en was heerlijke auto.

Toch zal ik er vermoedelijk nooit één langere tijd bezitten, reden: het flink foute rijgedrag van zeer veel BMW rijders.
Is dat zo ? Ik zie dagelijks.. ook flink fout rijgedrag door Volvorijders.. vooral de V50 en de XC's zijn berucht.. Ford Mondeo rijders.. en niet te vergeten de Audi station rijders..Had ik al doorstomende Passatrijders genoemd ?

Aan de rijstijl zie je dat deze mensen vooral beroepsmatig op de weg zitten.. meestal zijn dit de kilometervreters die 50000 snelwegkilometers per jaar wegrijden.. die overwegend onder tijdsdruk staan, en van mening zijn de dat snelweg alleen voor HUN is, en niet voor al die sukkelige opa en oma rijders.. onder deze groep zit ook een aanzienlijk deel BMW rijders.. alleen wat doet de massa.. die pikt die groep BMW rijders eruit.. want BMW's vallen altijd wel op de een of andere manier op.. dat komt omdat een BMW altijd als BMW herkenbaar is.. bij de meeste grijze muizen middenklasse kun je gewoon badges uitwisselen.. alles lijkt op mekaar.. BMW's lijken alleen op BMW's.. en daarmee krijgt de gemiddelde BMW rijder ook een stempel op zich gedrukt.. ook de BMW rijders die zich keurig aan de regels houden.. en als er een keer 2 auto's zijn die uit de band springen.. bv een VW pasat en een BMW 330i touring (ik zei de gek)... die aan het inhalen zijn op een 100 km weg... wie krijgt het groot licht van de tegenligger ? Ondanks de ruime marge en dezelfde manier van inhalen ? drie maal raden.. Juist ja precies die BMW rijder.. en dat terwijl de inhaal actie precies hetzelfde was met ruime marge.

Ja inderdaad dat is het imago van BMW :roll:

BMW zit toch een beetje in de hoek waar het afgunstige volk liefst tegen aan schopt....en dat zijn dan ook weer vaak diezelfde V50 rijders, Passat rijders etc...

Persoonlijk boeit het me niet zo. ik vind BMW's gewoon goed rijdende en goed uitziende auto's met premium klasse die de rijder nog een glimlach doen bezorgen..

Zoals ik al eerder schreef,, in elk merk rijden flink foute bestuurders.. als je je daar druk om moet maken, dan kun je wel elk merk en model schrappen en helemaal een Porsche Cayenne :twisted: .. want die die zie ik nooit anders dan de linkerbaan schoonvegen... op een manier waar je bijna bang van word :sealed:

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 21 nov 2008, 12:29

Rico schreef:BMW zit toch een beetje in de hoek waar het afgunstige volk liefst tegen aan schopt....en dat zijn dan ook weer vaak diezelfde V50 rijders, Passat rijders etc...
Je vergeet de Mondeorijders, eerder genoemd :wink:

RVV

Bericht door RVV » 21 nov 2008, 12:34

Die heb ik tactisch onder de noemer etc geplaatst.. denkend aan jou :whistle: Maar BMW rijders kunnen toch niet afgunstig zijn :D

Plaats reactie