Zit lekker aan een Montus Madiran 1994, lekker!
Wat is jullie favoriete wijntje?
Ik kan zo niet zeggen wat mijn favoriet is, maar een salentein Numina doet't erg goed

En dat op een woensdag

Dat herken ik...Martijn Koevoets schreef:maar het niveau "huiswijn" ben ik nog niet ontgroeid.Ben er inmiddels wel achter dat het voor mij al te zoet hoeft, kan een wat 'vollere' smaak erg waarderen.
Pedro Ximénes is idd ook een luxere type sherry, erg lekker indeed! (Verschillende soorten gehad, van +/- 11 tot 25 euro.. Niet de duurste soorten dus;))Tristan schreef:Hier een liefhebber. Maar heb diverse favorieten. Pas naar een wijnproeverij geweest en weer een hoop ingekocht. Heerlijk dessertwijn gekocht, Pedro Ximénes. Lekker met een stukje zoet zoals chocola of gebak.
Overigens was ik in Dubai van het weekend en op de Airport stond een fles Chateau Petrus (Bordeaux) uit '52 te koop voor: Euro 80,000.- Zijn maar 2 flessen over in de wereld.Zij tegen die verkoper: "koop 'm alleen als ik mag proeven".
Proost :drinking:Mooi topic! Ik zit hier met een gigantische kater van de Barolo 2001 en twee glazen calvados. Dat laatste was niet erg verstandig...
Goeie smaak! Dat ie lekker is mag ook wel...E60 M5 schreef:De lekkerste rode wijn die ik ooit heb gedronken en geroken is Opus One. Ik meen uit 2001.
Ben_968CS schreef:Goeie smaak! Dat ie lekker is mag ook wel...E60 M5 schreef:De lekkerste rode wijn die ik ooit heb gedronken en geroken is Opus One. Ik meen uit 2001.
Opus One 2001
Baron Philippe en Robert Mondavi
Opus One
Status: niet leverbaar
Normale winkelprijs: € 320.85
: dat moet ik redelijk vaak zeggen na een flesje of wat beaujolaisErik Stoffelsen schreef: Pardon Filles
Paar weken terug in Albufeira ook enkele flesjes meegenomen, waaronder een Grahams's. Schijnt een Port te zijn. Voor die €25 erg lekker.Erik Stoffelsen schreef:Ik ben trouwens vorig jaar in Portugal geweest, en daar zat vlak bij Albufeira de grootste wijnwinkel van Portugal,
Flessen port tussen de €3000,- en €7500,- waren geen uitzondering,
Kisten rothschildt van +/- 650 de fles stonden gewoon 6 kisten van enz enz..
Hele ervaring daarDat moet je een keer zien als je wijnliefhebber ben
Dennis Cavallino schreef:Als er kisten onverkochte dure wijnen staan denk ik altijd: dan zal 't wel niet te zuipen zijn voor dat geld.