http://www.topgear.com/uk/videos/honda" onclick="window.open(this.href);return false;

Ehh, daar vergis je je toch in, de NSX kostte bijna net zoveel als een F348 uit dezelfde begintijd en dat was toen juist het probleem: voor zoveel geld wilden de kopers een paardje op het embleemMetchu schreef:poor mans ferrari 8)
De MR2 werd zo ook genoemd. Gezien de prijs, past dat beter.Metchu schreef:zo werd de auto wel altijd genoemd, het is niet mijn mening. Ik vind het een gave wagen 8)
Heb ooit een simulator met zo'n ding gereden, trok gewoon minder dan het ferrari 355 model uit diezelfde simulator.Knot schreef:Koppel probleem?? Het is geen B16B hoor... 3.2 liter achter de rug!
Stel jij beide wagens ter beschikking 13 december? Ik ben dan niet verantwoordelijk voor eventuele schade, mocht een of andere idioot bij me naar binnen zettenKnot schreef:Ik zou een keertje een CRX vtec rijden en daarna een NSX-R als ik zou was, vertel me daarna de ervaringen maar
Ar schreef:De MR2 werd zo ook genoemd. Gezien de prijs, past dat beter.Metchu schreef:zo werd de auto wel altijd genoemd, het is niet mijn mening. Ik vind het een gave wagen 8)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast