Leuker kunnen ze het niet maken, makkelijker OOK NIET!!!

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
InjectTheVenom

Leuker kunnen ze het niet maken, makkelijker OOK NIET!!!

Bericht door InjectTheVenom » 09 nov 2008, 16:24

Doordat ik scoliose in mijn rug heb en nog een aantal andere zaken heb ik helaas te maken met het UWV. Competente mensen werken daar dus serieus niet want ik ben nu al maanden bezig om een achterlijk simpele administratieve handeling gedaan te krijgen, klachtencommissie heeft mijn bezwaar voor 100% gegrond verklaard maar NOG blijven ze treiteren en ouwehoeren :evil:
Alsof dat nog niet genoeg is hebben ze een fout gemaakt bij het uitkeren van een bedrag wat ik met terugwerkende kracht uitgekeerd gekregen heb, waardoor de belastingdienst even €3000 denkt te mogen afschrijven van iemand die GVD nog geen €2000 per maand verdient en knalhard z'n best doet om er desondanks nog een leuk leven op na te houden.
Talloze correspondentie later krijgen we vandeweek een brief waarvan de inhoud er op neer komt dat ze overal :fy: aan hebben en dat ik maar gewoon de verschuldigde belasting moet voldoen ondanks dat het UWV voor het volle pond verantwoordelijk is... als iemand weet hoe ik van deze ellende af kan komen mag hij/zij het zeggen, ondertussen heb ik zin om ergens een shovel te "lenen met iedere intentie om hem terug te brengen" en op visite te gaan bij een paar kantoren :evil: :evil: :evil:
Het UWV kijkt momenteel nog wat ze kunnen doen maar ik heb zo'n gevoel dat als ze de gegevens die gister op de bus gegaan zijn binnen hebben mij ook in de kou laten staan.
Laatst gewijzigd door InjectTheVenom op 09 nov 2008, 16:27, 1 keer totaal gewijzigd.

Luco

Re: Leuker kunnen ze het niet maken, makkelijker OOK NIET!!!

Bericht door Luco » 09 nov 2008, 16:27

Naar de rschtswinkel en een advocaat inschakelen.

Fabian

Bericht door Fabian » 09 nov 2008, 17:32

Sja, mn vriendin werkt bij het UWV en die komt (helaas) ook alleen maar met dit soort verhalen thuis....

ze noemt het zelf de grootste rampenorganisatie van Nederland :(

Bert ///M3

Bericht door Bert ///M3 » 09 nov 2008, 18:12

Zijn ook echt ontzettende prutsers idd daar. Als het zo zou gaan bij een commerciele instelling was je binnen een paar maanden failliet.

Die belasting kan UWV niks aan doen denk ik.

UWV en de belastingdienst zijn verschillende organisaties en als je dus wat aan die aanslag wilt doen zal je echt bij de belastingdienst moeten wezen.

InjectTheVenom

Bericht door InjectTheVenom » 09 nov 2008, 18:20

Fabian schreef:Sja, mn vriendin werkt bij het UWV en die komt (helaas) ook alleen maar met dit soort verhalen thuis....

ze noemt het zelf de grootste rampenorganisatie van Nederland :(
Dan heb ik heb medelijden met dr :( Ze zijn allebei al een aantal malen op het journaal en in de krant geweest, de belastingdienst heeft deze afgelopen week nog zelfs de teletekst gehaald, maar gaat er ook maar op 1 plek een lichtje branden dat dit soort praktijken eens een keer op moeten houden? Neu... gewoon doorgaan met het naaien van die simpele burgers anders voelen we ons in onze machtspositie aangetast.

Niels
Auto: Prius+

Bericht door Niels » 09 nov 2008, 21:56

Het UWV.....breek me de bek niet open man :bag: HEEEEELLL erg veel succes gewenst!

InjectTheVenom

Bericht door InjectTheVenom » 22 nov 2008, 14:36

Nou ze hebben in ieder geval gedeeltelijk bakzijl gehaald. Vandaag een brief in de bus gekregen en na een hele hoop vage opsommingen komt het er op neer dat ik €1950 "schadevergoeding" krijg en het restant van €1000 alsnog moet betalen (heeft met een paar regeltjes te maken).. ze wijzen alleen wel de verantwoordelijkheid van zich af dat ze me wel eens vooraf hadden kunnen waarschuwen dat er zo'n aanslag zou kunnen volgen :hammer:
M'n pa gaat nog kijken of er met dat laatste niet alsnog wat te sleutelen valt maar ik mag voorlopig in ieder geval alvast in mijn vuistje knijpen.

Plaats reactie