Onze Miele droger waarschijlijk naar z'n grootje

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Mathieu

Onze Miele droger waarschijlijk naar z'n grootje

Bericht door Mathieu » 06 nov 2008, 19:11

Ik heb een Miele condensdroger die het ongeveer een minuutje doet voordat de stop eruit springt :evil:

Vreselijk irritant, echter wat nu toe doen :?:

Zou dit door een servicemonteur te repareren te zijn of wordt dit een nieuw?

Ding is ongeveer 8 á 9 jaar oud en veelvuldig gebruikt.

Joy

Re: Onze Miele droger waarschijlijk naar z'n grootje

Bericht door Joy » 06 nov 2008, 19:17

http://www.klusidee.nl/Forum/about23384.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Even naar gezocht op google, lijkt hetzelfde probleem te zijn.

RVV

Bericht door RVV » 06 nov 2008, 19:36

Ik had toevallig 2 weken terug de rubberen ring van mijn Miele wasmachine kapot. (zat wat kleding tussen de deur) via de Miele website service aangevraagd (werkt perfect) 2 dagen later stond er een service monteur van Miele zelf op de stoep die de wasmachine heeft gerepareerd.. inclusief een paar schokdempers die ook stuk waren (wasmachine klapperde).
Normale tarieven trouwens.
Ding is ook 9 jaar oud. Een beetje Miele moet wel 20 jaar meegaan.. even laten repareren want voor dat bedrag koop je geen nieuwe
En het belangrijkste vond ik, geen sjageraar die met allerlei vage reperatieadviezen aan komt waaien. Heb ooit eens ene reportage gezien op Kassa ofzo.. ranzig volk die vrije jongens in de wachmanchine reparatiehandel :bag:

RutgerK

Bericht door RutgerK » 06 nov 2008, 20:39

Anderhalve maand geleden binnen twee dagen zowel droger als wasmachine kapot. De service van Miele/Electrolux/AEG/Zanker was zeer goed bereikbaar en een dag later stond er een monteur voor de deur. Hij had twee koffers bij zich. Een kleine met wat gereedschap en een grote met laptop/accu/printer en wireless verbinding. :lol:

Plaats reactie