Hoe rijdt dat??
Hoe is het onderhoud??
Roest en voor al op welke punten??
Waar moet ik op letten als ik naar zou Clio ga kijken??

Heb je nog meer dingen over een Clio Williams

Ik heb geen williams, maar een 16v... maar...Erick schreef:Hierbij een paar vragen aan de franse auto liefhebbers:
Hoe rijdt dat??
Hoe is het onderhoud??
Roest en voor al op welke punten??
Waar moet ik op letten als ik naar zou Clio ga kijken??
![]()
![]()
![]()
Heb je nog meer dingen over een Clio Williamsze dan !! !!
Zit ook in Beverwijk, nog nooit een andere clio 16v of williams gezien :oMerijn schreef:Trouwens, de auto op de foto's die ken ik wel. Die is van Steven uit Beverwijk... Goeie kerel met goeie technische kennis. Hoe de auto eraan toe is, weet ik niet precies, maar hij rijdt wel prima. (Y)
Ook daarover kun je PM'en.
Als je veel op het circuit gaat rijden is een Williams wel leuker dan een E36 denk ik zo, echt een "gooi en smijt" wagen.Waarom zou je je E36 willen omruilen voor een Clio Williams? Ik zie niet veel voordelen
Dennis van der Schoot schreef:Deze dan nog even,geen discussie mogelijk of het een "rijdersauto" is.
http://nl.youtube.com/watch?v=qiV_iNO41-8" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb een bankmeting van mijn oude auto en die pompt er 149 PK aan de wielen uit. Daar was niet meer aan gedaan dan een sportuitlaatje...Erik K. schreef:Over dat vermogen van 150pk aan wielen gaat er bij mij niet in.
Ik heb zelf een nogal extreme Clio16V gehad met speciaal 1.8->2.0 blok er in, dmv dieselkrukas etc etc, geflowde kop en uiteraard aangepaste software. Ik heb die auto op 2 verschillende rollenbanken gehad en kwam uit op een vermogen van 165 a 170pk aan de krukas met een behoorlijk goed koppelverloop en piek van zo'n 185 a 200Nm. Versnellingsbak van een Megane Cup.
Al met al goed voor een top van 245km/u op de teller (een goeie 230GPS) bij 7500tpm in 5. 0-200 net binnen 30s dat deden de Williams-en niet na en de nieuwe RS-en ook niet
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten