Nog een update over die BMW. Ik ben gaan kijken en er zijn een aantal kritiekpuntjes:
De huidige eigenaar heeft m maar heel kort gehad en verkoopt m weer zonder er iets noemenswaardig mee te hebben gedaan. Hij weet er vrij weinig vanaf.
Ergens zit een kortsluiting omdat de auto eerst niet wilde starten. Na aanduwen en een tijdje laten lopen startte deze wel uit zichzelf (accu was altijd aangesloten).
Rechts heeft ie een keer op zn flikker gehad. De deur paste niet goed (alhoewel deze gewoon niet goed uitgelijnd kan zijn), maar erger is dat de dorpel was beschadigd is. Deze was wat ingedeukt (over het geheel wel aardig recht), maar vooral onder de auto zat een behoorlijk plakaat roest. De huidige eigenaar klonk aardig verrast toen ik dit constateerde, vandaar mijn conclusie dat hij er weinig vanaf weet.
Rolkooi zelf was goed gelast, maar waar deze in de auto was vastgelast was het laswerk minder: her en der wat onderbrekingkjes en spatten. Dikke kans dat de prep niet goed was bij het lassen (afschuren tot het metaal etc).
Motorisch is deze denk ik wel aardig, klonk goed en de bak schakelde strak en zonder morren. Maar echt goed op zn donder geven kon niet: het was al donker en de koplampen waren verwijderd.
Ik zou deze niet kopen zonder de vorige eigenaar te raadplegen, hetgeen ik ook ga doen. Het was geen barrel, maar het was ook geen geweldige auto (vooral die kooi...

)
Iemand een aangepaste prijsindicatie?