Glock is van zijn gas gegaan en heeft Lewis laten passeren.

Dat is het zeker.bartje325i schreef:Als Glock van z'n gas is gegaan vindt ik het jammer dat Lewis kampioen is geworden.
+1 erg onsportiefbartje325i schreef:Als Glock van z'n gas is gegaan vindt ik het jammer dat Lewis kampioen is geworden.
luco hornsveld schreef:+1 erg onsportiefbartje325i schreef:Als Glock van z'n gas is gegaan vindt ik het jammer dat Lewis kampioen is geworden.
Klopt, maar als je goed kijkt, lag er al een "droge" racelijn. Hoe droog dat in werkelijkheid is, weten we natuurlijk niet. Maar gezien het grote snelheidsverschilt en het absoluut niet nemen van de APEX, tsja, dat is niet ingehaald worden, maar voorbij laten rijden.Michel Huisman schreef:Vettel gaan we nog veel van zien, hoop ik..
En 5 sec. voorsprong ben je natuurlijk zo kwijt als je full lock met slicks over/door een plas de bocht moet uit accelereren.. duh. Evengoed best kudt natuurlijk want zo vind ik het onverdiend voor Hamilton.
Alonso verrassend goed, ben benieuwd wat dat gaat brengen volgend jaar.
Da's Nicole Scherzinger van de Pussy Cat Dollsindobesar schreef:Wie is btw die chick van Lewis?
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 4 gasten