2de auto opgehaald! [ Project ]
- Rodney
2de auto opgehaald! [ Project ]
.
Laatst gewijzigd door Rodney op 21 sep 2011, 20:46, 1 keer totaal gewijzigd.
- frank de jonge
Re: 2De auto opgehaalt! [ Project ]
Kek bakkie Rodney
- Individual
Wat ga je hem voor gebruiken? Echt het circuit op of gewoon als snel boodschappenwagentje, waar jij ook in gaat rijden als je je rijbewijs hebt?
- Rodney
De bedoelingen zijn om er in het weekend plezier van te hebben [ Ring, meetings enzv. ]Individual schreef:Wat ga je hem voor gebruiken? Echt het circuit op of gewoon als snel boodschappenwagentje, waar jij ook in gaat rijden als je je rijbewijs hebt?
en om er natuurlijk een leuk project van te maken.
Als alles klaar is willen we op een geschat vermogen van 140/150 pk. uitkomen. [ als dit haalbaar is ]
-
Haalbaar afhankelijk van het geld dat je er in wilt steken. Een plezierige stadscruiser is het dan overigens niet meer.
- Macboy
Allen loopt hier altijd als eerste te zeuren en te zeiken als mensen comfort zoeken in een auto. Is er eindelijk iemand die een racebommetje in elkaar gaat draaien, komt Allen door de bocht dat het dan geen pleziere stadscruiser meer is 
@Rodney: geweldig project, want de auto heeft echt een superwegligging (in potentie). Je kunt met deze auto met 140pk op de Ring ontzettend veel auto's met het dubbele aantal pk bijhouden in the corners

@Rodney: geweldig project, want de auto heeft echt een superwegligging (in potentie). Je kunt met deze auto met 140pk op de Ring ontzettend veel auto's met het dubbele aantal pk bijhouden in the corners

-
Re: 2de auto opgehaald! [ Project ]
Tja Ilja, mocht de auto tevens de boodschappenkar van mama zijn, dan zijn ze na de tuning verzekerd van ieder ongemak die je kunt bedenken. Mams drukt na het eerste ritje namelijk al snel een papiertje onder de neus welke ondertekend dient te worden om een en ander goed te verdelen. De heren krijgen de Swift, zij het huis en de bmw... 

- Rodney
Bedankt voor je reactieMacboy schreef:Allen loopt hier altijd als eerste te zeuren en te zeiken als mensen comfort zoeken in een auto. Is er eindelijk iemand die een racebommetje in elkaar gaat draaien, komt Allen door de bocht dat het dan geen pleziere stadscruiser meer is

Klopt, laatste keer ring hebben mijn pa en ik met verbazing staan kijken hoe er 2 swifts rond reden en m3`s voorbijgingen in de bochten [ mijn pa was al gek op een swift maar wist niet of hij het zou doen ]
uiteindelijk toch gedaan.

@ allen, mijn ouders zijn gescheiden..
En zijn vriendin zal er denk ik wel af en toe inrijden

:twisted: