Cars and Coffee Den Haag: napraten en foto's

Alle topics van de DF activiteiten uit het verleden.
Stéphane

Cars and Coffee Den Haag: napraten en foto's

Bericht door Stéphane » 26 okt 2008, 15:45

Vandaag even naar Den Haag geweest voor Cars & Coffee. Was deze keer goed geregeld, dus mijn complimenten aan de organisatoren. Locatie was ook prima en gelukkig met dit weer ook nog even een beetje onderdak. Veel leuke auto's gezien en was even gezellig weer een aantal mensen te spreken.

Volgende keer hopelijk alleen beter weer :mrgreen: Ik heb niet heel veel foto's gemaakt, maar hieronder in ieder geval wat er nog van over gebleven is:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Dit was trouwens de meest bijzondere foto. Je had erbij moeten zijn om het te begrijpen :D
Afbeelding

Dennis van der Schoot

Re: Cars and Coffee Den Haag: napraten en foto's

Bericht door Dennis van der Schoot » 26 okt 2008, 17:18

Stephane,had maar gezegd dat je nog ging glibberen en glijden met je Lotus,dan was ik nog even gebleven :wink: .

indobesar
Auto: M3P, 130i

Bericht door indobesar » 26 okt 2008, 17:23

Mooie foto's Stephane!

http://www.8200rpm.com/gallery/101/CNC/cnc6.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;

Welke auto is dat?

Tommy

Bericht door Tommy » 26 okt 2008, 17:24

Cars and coffee, voor het eerst meegemaakt. Ik had een erg lange nachtdienst erop zitten en kon dus nog wel even langskomen. Op naar Ado stadion dan maar. Eenmaal daar aangekomen in het druilerige weertje zie ik al een mooie F430 z'n meters maken. Daarna een Maser QP met z'n mooie jankende V8, dat belooft wat.

Aan de poort gekomen staat Andrew te verwelkomen, uitnodiging? Oh heb je die nodig? Wat schetst m'n verbazing... naar de achterkant van de auto, 320ci...(why the fuck bepaalt m'n type plaatje of ik wel of niet moet betalen voor de parking, het maakt je echt niet meer of minder autoliefhebber) sorry mate, met die type aanduiding moet je linksaf de betaalde parking op om van een metershoge stoep af te moeten en er weer op bij vertrek... erg leuk om te doen met een verlaagde auto op 18 inch. Niet echt een aanrader.
Even kijken hoe het dan verder gaat.. wat schetst de verbazing, ook zonder uitnodiging ga je zo de parking op van cc, maar dan no questions asked als je maar een "dikke bak" hebt. Als je geen dikke bak of sportieve auto hebt zul je geen auto liefhebber zijn en moet je een vip uitnodiging hebben oid. Helaas bevestigt enige navraag dat eenieder met een beetje vlot uitziende auto z'n raampje kon dichthouden en gelijk de parking op werd geleid en dat je dus ook beoordeeld wordt op typeaanduiding. Tijd voor een nep turbo whistle fluitje en debadge? parkeren aan de hand van uitnodiging kan ik wel begrijpen, maar type aanduiding afhankelijk selecteren heb ik maar weinig respect voor. Daar hoef je de achterkant niet voor te bekijken.
Dus een pokke afstand vanaf de betaalde parking waar misschien totaal 15 auto's geparkeerd staan lopend langs een lege helft van de parking tot aan het ado stadion lopen in de regen.

Na het bovenstaande stuk kritiek op cc dan op naar de auto's. Een hoop mooi spul staat er, 911-jes, cgt, srt10, een kluitje opel speedsters. Mooie geluiden, maar niet iedereen heeft evenveel respect voor de techniek getuige de vele auto's die brullend het terrein verlaten zonder warm up lap. Maar goed, dat moet eenieder voor zichzelf weten. Maar het zet wel zo z'n vragen bij het woord liefhebber.
Nog wat bekenden gezien , even gepraat. Gezellig. Maar toch wel een sneue manier van selectie waarbij je je af moet vragen of je een fake 330i badge moet kopen..... een echte M3..... opel speedster..... of dat c&c misschien toch niet mijn ding is en ik geen autoliefhebber ben.

Als echte autoliefhebber ben ik maar bij m'n vertrek in style in de gele Elise van HJ meegereden tot ik weer uit kon stappen bij het klootjesvolk parkeerterrein alwaar ik m'n coupetje aan de hoge stoepklim capaciteiten kon laten beginnen. Nu weet ik waarom mensen airride hebben. M'n afdekplaatjes onder m'n auto danken de organisatie van c&c voor de de geweldige betaalde parkeerfaciliteit voor de sjonnies die alleen even willen kijken wat echte autoliefhebbers hebben staan.

Ik pak voortaan wel een trackday en de nespresso kan ik thuis wel klaarmaken.

indobesar
Auto: M3P, 130i

Bericht door indobesar » 26 okt 2008, 17:28

Beetje sneu idd. Wordt het een veredelde Mac-meeting met Sjonnies? :hmmm:

Dennis van der Schoot

Bericht door Dennis van der Schoot » 26 okt 2008, 17:29

Het viel me ook al op dat ik met de Megane zo door mocht rijden.

Stéphane

Bericht door Stéphane » 26 okt 2008, 17:31

Dennis van der Schoot schreef:Stephane,had maar gezegd dat je nog ging glibberen en glijden met je Lotus,dan was ik nog even gebleven :wink: .
Beter nog een keer op een plaats waar wat meer ruimte is. Dit was in Dordrecht, Dennis. Ik ben daar ook maar een half uurtje gebleven trouwens, dus viel wel mee verder ;)
indobesar schreef:Mooie foto's Stephane!

http://www.8200rpm.com/gallery/101/CNC/cnc6.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;

Welke auto is dat?
Dank je. Dat is een Lotus Exige Cup 240. Engelse auto met Nederlandse mensen er in.

@Tommy: Ik snap een beetje hoe je je voelt. Dit is niet helemaal tof inderdaad. Ik zag ook een paar jongens met Civics, waarbij er ook eentje een Motul-replica had zoals die in Gran Turismo 4 zit. Echt een gaaf ding. Maar die mocht kennelijk ook niet naar binnen? Tja, ik weet het ook niet verder. Jammer dat we elkaar ook zijn misgelopen trouwens!

Tommy

Bericht door Tommy » 26 okt 2008, 17:36

Ha Steef, ik zag je auto iig wel staan, maar zag je op gegeven moment alleen nog vertrekken.

Wat was er in Dordt te glibberen?

Stéphane

Bericht door Stéphane » 26 okt 2008, 17:40

OK. Jammer. Volgende keer dan weer. In Dordt was het op die parkeerplaats bij voormalige tennisclub even grappig. Niet echt spectaculair verder, gewoon grappig even.

Tommy

Bericht door Tommy » 26 okt 2008, 17:43

ah weet welke je bedoelt, pas wel op de kuilen aan de rechterkant, die zijn niet zo goed voor je onderstel

allen

Bericht door allen » 26 okt 2008, 17:46

Lijkt me dan idd wel een discussiepuntje van c&c. Persoonlijk had ik namelijk graag die Civic wel gezien. Indien je persee met uitnodigingen wilt werken vind ik ook dat je ze consistent moet toepassen. Kreeg van iemand die me had ingeschreven (wat ik zelf onzin vond) toch een mailtje met een toegangsbewijsje(?). Die dan maar uitgeprint, maar werd zonder het te laten zien direct naar een parkeerplaats geloodst. De rest van de dag was overigens geslaagd. Geen debiele acties tussen het publiek in. Gezellig dag alsnog geworden. Vooral de ruimte binnen waar je rustig aan de koffie kon zitten was aangenaam.

Lee M3

Bericht door Lee M3 » 26 okt 2008, 18:00

Ik las nog op het Cars & Coffee forum dat je na aanmelding een uitnodiging zou krijgen. Aangezien ik deze helemaal niet had gekregen, ben ik er maar gewoon op goed geluk heen gereden. Bij aankomst kon ik, na de vraag of ik in een M3 reed, gewoon doorrijden. Best bizar, aangezien mijn auto helemaal debadged is en net zo goed een 316i kon zijn, maar ik vond het wel prima. :)

Eenmaal voor het terrein zag ik eigenlijk alleen maar exoten, en belde Mark Nauta nog even op of ik mijn auto er wel tussen kon zetten, just in case. Dat moest gewoon lukken, kon hij me vertellen. Het was al vrij druk, dus ik moest even 2 rondjes rijden (wat meer op posen leek), tot iemand een plekje voor mij zag. Daarheen gereden, en met behulp van een alleraardigste Porsche bestuurder EN PDC naast Mike's M3 geparkeerd. :mrgreen:

Heel even naar binnen geweest, babbeltje met Steven en Mark gemaakt, en dan weer naar buiten. Het weer was idd vies en herfstig, in tegenstelling tot de aanwezige auto's. Er stond genoeg mooi spul, maar het hoogtepunt was voor mij toch wel de Carrera GT. Prachtige wagen blijft dat. 8)

Daarna nog een rondje gelopen om foto's te maken. Even later kwam Asief in z'n estorilblauwe M3, waar ik nog een praatje mee heb gemaakt. En niet veel later vond ik het wel weer mooi geweest. Er waren al aardig wat auto's vertrokken, en door het weer had ik ook niet al teveel zin om nog buiten te lopen.

Al met al vond ik het, ondanks het weer, best geslaagd. Volgende editie ben ik er waarschijnlijk weer bij.

@Tommy: Andrew vertelde idd al dat hij een 'normale' BMW de toegang had geweigerd. Had niet gelijk gedacht dat het om jou ging, want ik dacht dat diegene weer gewoon vertrokken was. Wel weer een mindere ervaring voor je, jammer.

@Stephane: leuke foto's! :D

Stéphane

Bericht door Stéphane » 26 okt 2008, 18:04

@Stylez: Dank je ook nog :wink:

Even nog om de draad een beetje op een andere manier nog een zwengel te geven: Wie weet wat dit is en specifiek ook van welke auto het is?

Afbeelding

Onder de winnaars wordt een lege kop koffie verloot. Zelf op te halen in Den Haag :P
Laatst gewijzigd door Stéphane op 26 okt 2008, 18:05, 1 keer totaal gewijzigd.

Tommy

Bericht door Tommy » 26 okt 2008, 18:05

het is dat jij al binnen zat met richard hoor Allen, uit principe zou ik zo weer omgedraaid zijn en naar huis zijn gereden. Het gaat niet om die 3,50, maar om principe dat zonder uitnodiging je type plaatje mede bepalend is voor het wel of niet moeten lopen langs een LEGE parking.

@ Stylez.. verbaast me ook niks hoe je binnen bent gekomen hoor. Het is me nu na de reacties gelezen te hebben die mijn ervaring helaas onderbouwen duidelijk geworden dat ik niet anders kan zeggen dat ik voor deze organisatie geen respect heb.
Laatst gewijzigd door Tommy op 26 okt 2008, 18:09, 1 keer totaal gewijzigd.

Dennis van der Schoot

Bericht door Dennis van der Schoot » 26 okt 2008, 18:05

Achterklep van een Lotus?

Tommy

Bericht door Tommy » 26 okt 2008, 18:12

@ stephane.. klepje cerberra? of toch neun elfer? Te mooi afgewerkt om lotus te zijn.

tom caubo

Bericht door tom caubo » 26 okt 2008, 18:14

vanmorgen/vanmiddag ook even geweest.

bij de toegang geen last gehad en zo kunnen doorrijden,niemand die naar een uitnodiging vroeg.

er mooi spul en bekend gezien,stonden onder andere:Porsche Carrera GT.Lambo,Ferrari 430 Stradale,veel Mini's+lotussen +andere Porsche's en een paar SRT-10's
viel me wel op dat BMW erg slecht vertegenwoordigd was(waar waren al die nieuwe aankopen van het DF-forum) :lol:

organisatie had het in mijn ogen goed voor elkaar ondanks het slechtere weer,koffie en snakcs buiten en in het stadion was de sanitaire stop en ruim plaats om iedereen tussen de buien door te laten schuilen.

volgende keer ben ik weer van de partij (wel met beter weer hopelijk)

allen

Bericht door allen » 26 okt 2008, 18:17

Ziet er veel te degelijk uit voor een stukje Lotus hoor. :roflol:

@Stylez M3: Als hij dat heeft gevraagd en gezegd vind ik het eerlijk gezegd niet bijster correct. Je hebt een leuk blok in je wagen, maar van buiten is er geen verschil in de looks van de auto. Kan begrijpen als je liever een meeting zonder tupperware hebt, maar iedere net uitziende wagen heb ik wel een oogje voor. Ook als de jouwe wel een 316 was geweest. Het moet straks ook niet zijn dat mensen zich niet prettig voelen omdat een deel van hun vrienden zich niet welkom voelen. Bij een gezellig dagje uit zul je dan wat anders moeten verzinnen. In je uppie ergens heen is ook maar zo saai. :nerd:

@Tom: Blij toe. Als er teveel bmw volk is vertrek ik resoluut! :jenna:

Fabian

Bericht door Fabian » 26 okt 2008, 18:21

Ik dacht dat de parkeerplaats waar alle auto's stonden ook gewoon de parkeerplaats was :bag:

Kon er met mn QP ook gewoon oprijden, werd netjes naar een vrije plek geleid :sealed:

Verder wel leuk, maar half uutje gebleven toen hadden we het wel gezien zeg maar. Ben een beetje verpest qua auto's denk ik, kijk niet zomaar meer op van iets speciaals :oops:

Joy

Bericht door Joy » 26 okt 2008, 18:29

Molinger is thrilled to tout an environment in which any and all auto enthusiasts can meet with like-minded aficionados and novices alike to share thoughts on a common passion. As opposed to a club, all types of cars are welcome to attend. Any new addition makes each meeting all the more interesting for everyone.

Als er daadwerkelijk selectie plaats vind van wat er op het terrein mag staan dan heeft bovenstaande uitspraak geen bestaansrecht meer...

HJ

Bericht door HJ » 26 okt 2008, 18:30

Tommy schreef: Als echte autoliefhebber ben ik maar bij m'n vertrek in style in de gele Elise van HJ meegereden tot ik weer uit kon stappen bij het klootjesvolk parkeerterrein alwaar ik m'n coupetje aan de hoge stoepklim capaciteiten kon laten beginnen.
Ok, al was het maar 200m.
Volgende keer als Allen naar een of andere meeting gaat en ik ga ook dan kan je ook met mij meerijden, maar dan iets langer.

Ik ben volgens mij maar een kwartiertje geweest. Wat een takke-weer.

Lee M3

Bericht door Lee M3 » 26 okt 2008, 18:33

Nog even wat foto's. Het zijn er niet veel, en het waren ook geen ideale omstandigheden, maar here we go:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

tom caubo

Bericht door tom caubo » 26 okt 2008, 18:34

allen schreef:
@Tom: Blij toe. Als er teveel bmw volk is vertrek ik resoluut! :jenna:
teveel is ook niet leuk maar ik mistte een beetje de nieuwe M-modellen :wink:

steve smith

Bericht door steve smith » 26 okt 2008, 18:50

Stéphane schreef:@Stylez: Dank je ook nog :wink:

Even nog om de draad een beetje op een andere manier nog een zwengel te geven: Wie weet wat dit is en specifiek ook van welke auto het is?

Afbeelding
Achterspoiler van een afgekeurde Mercedes SLK, verkocht onder de naar Chrysler Crossfire.

Afbeelding

allen

Bericht door allen » 26 okt 2008, 19:00

Lotusfappers, hoe heet die oranje kleur op die Exige van vandaag?

Plaats reactie