Volgende keer hopelijk alleen beter weer

Dit was trouwens de meest bijzondere foto. Je had erbij moeten zijn om het te begrijpen

Beter nog een keer op een plaats waar wat meer ruimte is. Dit was in Dordrecht, Dennis. Ik ben daar ook maar een half uurtje gebleven trouwens, dus viel wel mee verderDennis van der Schoot schreef:Stephane,had maar gezegd dat je nog ging glibberen en glijden met je Lotus,dan was ik nog even gebleven.
Dank je. Dat is een Lotus Exige Cup 240. Engelse auto met Nederlandse mensen er in.indobesar schreef:Mooie foto's Stephane!
http://www.8200rpm.com/gallery/101/CNC/cnc6.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
Welke auto is dat?
Ok, al was het maar 200m.Tommy schreef: Als echte autoliefhebber ben ik maar bij m'n vertrek in style in de gele Elise van HJ meegereden tot ik weer uit kon stappen bij het klootjesvolk parkeerterrein alwaar ik m'n coupetje aan de hoge stoepklim capaciteiten kon laten beginnen.
teveel is ook niet leuk maar ik mistte een beetje de nieuwe M-modellenallen schreef:
@Tom: Blij toe. Als er teveel bmw volk is vertrek ik resoluut! :jenna:
Achterspoiler van een afgekeurde Mercedes SLK, verkocht onder de naar Chrysler Crossfire.Stéphane schreef:@Stylez: Dank je ook nog![]()
Even nog om de draad een beetje op een andere manier nog een zwengel te geven: Wie weet wat dit is en specifiek ook van welke auto het is?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast