De rest mogen jullie invullen............
Metchu schreef:Geeke?
Rene toch...GTRene schreef:De enige echte Hartge voorover gebukt en je kwam erachter dat het niet de lege fles inzamelaar was en dus geen bonnetje kreeg maar je de fles wel kwijt bent
GTRene schreef:Erika Terpstra voorover gebukt en je kwam erachter dat het niet de lege fles inzamelaar was en dus geen bonnetje kreeg maar je de fles wel kwijt bent
En nou ben ik dus nogal visueel ingesteld........dus je wordt bedankt René......GTRene schreef:Erika Terpstra voorover gebukt en je kwam erachter dat het niet de lege fles inzamelaar was en dus geen bonnetje kreeg maar je de fles wel kwijt bent
EHA schreef:En nou ben ik dus nogal visueel ingesteld........dus je wordt bedankt René......
GADVERDAMME !!!
Over zwarte gaten gesproken...
Maar N, what's the deal ??
Tom schreef:Metchu schreef:Geeke?![]()
LOL !GTRene schreef:Erika Terpstra voorover gebukt en je kwam erachter dat het niet de lege fles inzamelaar was en dus geen bonnetje kreeg maar je de fles wel kwijt bent
GTRene schreef:Erika Terpstra voorover gebukt en je kwam erachter dat het niet de lege fles inzamelaar was en dus geen bonnetje kreeg maar je de krat wel kwijt bent
Blackberry = Black hole = Black Belly....Stéphane schreef:Waarschijnlijk zit hij ergens middenin en heeft-ie nu geen bereik meer met zijn Blackberry.
Ik zit te bedenken waar je je kratjes moet laten.EHA schreef:En nou ben ik dus nogal visueel ingesteld........dus je wordt bedankt René......GTRene schreef:Erika Terpstra voorover gebukt en je kwam erachter dat het niet de lege fles inzamelaar was en dus geen bonnetje kreeg maar je de fles wel kwijt bent
GADVERDAMME !!!
Gebruik je fantasie..Tom Verhaaf schreef:Ik zit te bedenken waar je je kratjes moet laten.EHA schreef:En nou ben ik dus nogal visueel ingesteld........dus je wordt bedankt René......GTRene schreef:Erika Terpstra voorover gebukt en je kwam erachter dat het niet de lege fles inzamelaar was en dus geen bonnetje kreeg maar je de fles wel kwijt bent
GADVERDAMME !!!
http://nl.youtube.com/watch?v=bI926uR_70w" onclick="window.open(this.href);return false;Nandor schreef:Sta net op de groente en fruit afdeling bij AH.
Macboy heeft z'n haar laten groeien?Nandor schreef:Sta net op de groente en fruit afdeling bij AH. Draai me om en daar staat ze![]()
De rest mogen jullie invullen............