JIJ BENT DE VOLGENDE!!!!!!
-
JIJ BENT DE VOLGENDE!!!!!!
Ontkennen helpt niet meer..........je probeert het van je af te zetten, het lukt niet.
Je denkt aan iets anders maar het blijft je bezig houden.........je wil er niet aan maar diep van binnen weet je het.................ook jij gaat aan de hybride!
Accuboy welkom bij de familie! Vanavond lekker slapen wetende dat je goed voor onze omgeving bezig bent en vooral DH eens lekker naait ipv andersom
Dat er nog maar velen zullen volgen!
Nandor
Je denkt aan iets anders maar het blijft je bezig houden.........je wil er niet aan maar diep van binnen weet je het.................ook jij gaat aan de hybride!
Accuboy welkom bij de familie! Vanavond lekker slapen wetende dat je goed voor onze omgeving bezig bent en vooral DH eens lekker naait ipv andersom
Dat er nog maar velen zullen volgen!
Nandor
-
Re: JIJ BENT DE VOLGENDE!!!!!!
Bannen die Hybrovagetuigen!
- Iceman
Nu wachten op een hybride Aston Martin.
- PeerH
YOU ARE NEXT

Join the movement
Join the movement

-
De hybride is gewoon de nieuwe 1 serie (behalve dat hij niet overhyped is)
Dre wanneer haal jij zo'n ding man?
Dre wanneer haal jij zo'n ding man?
- Hans
Hippie.Nandor schreef:Vanavond lekker slapen wetende dat je goed voor onze omgeving bezig bent
- Iceman
Valt me wel op dat er ontzettend lelijke mensen in een hybride rijden. Let er maar eens op. Ik las trouwens in een onderzoek dat milieu-freaks vaak totaal niets om mode geven. En daar verdien ik mijn boterham weer aan. Ik heb er dus dubbele gevoelens bij.
-
De lelijkerds hebben de Honda Hybride he!
Ik ben gewoon een lekker ding!
De meeste R8 rijders zijn ook apart vind ik trouwens. Kan de vinger er niet op leggen
Ik ben gewoon een lekker ding!
De meeste R8 rijders zijn ook apart vind ik trouwens. Kan de vinger er niet op leggen

- Iceman
Was niet persoonlijk bedoelt Nandor. En uitzonderingen blijf je altijd houden. Maar ik heb echt niks met een hybride. Ook vanuit het milieuoogpunt gezien slaat het kant nog wal. Zeker als je het gaat relativeren tot andere zaken. Ik snap overigens niet hoe een autoliefhebber zover kan afdalen. Ik zou nog liever met een man willen samenleven als in een Prius rondrijden. Om over een hybride-Civic maar te zwijgen.
- RVV
Prachtige topictitel 

- Hans R
- Auto: Jeep Rubicon
Zo lang ik nog benzine kan tanken zal ik echt geen hybride kopen! NO-way dan maar €10,- per liter betalen.. en 50% bijteling, so what
Mijn motor moet ik horen, ruiken en voelen brullen!! :twisted:
Mijn motor moet ik horen, ruiken en voelen brullen!! :twisted:
-
Nou ik zal je vertellen. Als lease auto van de baas zou ik geen minuut twijfelen om een hybride te nemen.
14% bijtelling. Goedkoop in aanschaf. Als dom zakelijk vervoer meer als prima. Alleen wil ik als keus hebben dat ik er een fun auto naast kan hebben. Ga echt niet in het weekend met zo n ding sturen.
14% bijtelling. Goedkoop in aanschaf. Als dom zakelijk vervoer meer als prima. Alleen wil ik als keus hebben dat ik er een fun auto naast kan hebben. Ga echt niet in het weekend met zo n ding sturen.
- 500E
- Auto: S 63 AMG
Hybride, milieu.... ach. Ik schud altijd maar weer meewarig mijn hoofd als er een gestresste manager voorbij komt blazen in zijn Prius met pak-em-beet 150 in het uur.
Hoezo milieu?
Hoezo milieu?
- Opa
- Auto: Ford Fiesta ST
Ik hou 't wel bij m'n Hatsjoe Cuore van €250,-........lach ik iedere Hybride-rijder in uit. :shakeit:
- Downforce Dennis
Even zonder gein...
Dit is één van de grotere redenen waarom ik de laatste tijd de echte D-F spirit mis hier.
Je kan lullen en zeiken over de overheid en hoeveel je bespaard zoveel je maar wilt.
In mijn ogen komt er weer maar eens een stakker met dik wijf en 1,76 kinderen in zo'n fut- en emotieloos rothok voorbij. Je beeld jezelf in dat je de overheid hiermee een hak zet en bladiblabla... Zo'n geblèèr hoort niet thuis op D-F imho. D-F moet over ronkende 8 liter V10 brutussen, 3.8 twin turbocharged masterpieces of engineering, 4.0 liter schreeuwende fau-8'en, ronkende 2.0 boxers en eindeloos jankende flat six-en gaan, niet om één of ander platgenökt duracellkonijn...
Ik heb al genoeg (moeten) sturen in zo'n rothok en ik vind het een pointless onding. Het zuipt bijna evenveel als mijn Volvo pantzer op Gas en is 50% zo comfortabel.
get fucking real portemoneespuiters!
Gaan jullie maar door met euri's te tellen die je bespaard, ik schraap nog wat rubber van m'n 275'ers af met de 1 op 5 rijdende VIJF LITER fau acht. Kijken wie de breedste smile heeft...
dit alles natuurlijk met een grote
Dit is één van de grotere redenen waarom ik de laatste tijd de echte D-F spirit mis hier.
Je kan lullen en zeiken over de overheid en hoeveel je bespaard zoveel je maar wilt.
In mijn ogen komt er weer maar eens een stakker met dik wijf en 1,76 kinderen in zo'n fut- en emotieloos rothok voorbij. Je beeld jezelf in dat je de overheid hiermee een hak zet en bladiblabla... Zo'n geblèèr hoort niet thuis op D-F imho. D-F moet over ronkende 8 liter V10 brutussen, 3.8 twin turbocharged masterpieces of engineering, 4.0 liter schreeuwende fau-8'en, ronkende 2.0 boxers en eindeloos jankende flat six-en gaan, niet om één of ander platgenökt duracellkonijn...
Ik heb al genoeg (moeten) sturen in zo'n rothok en ik vind het een pointless onding. Het zuipt bijna evenveel als mijn Volvo pantzer op Gas en is 50% zo comfortabel.
Gaan jullie maar door met euri's te tellen die je bespaard, ik schraap nog wat rubber van m'n 275'ers af met de 1 op 5 rijdende VIJF LITER fau acht. Kijken wie de breedste smile heeft...

dit alles natuurlijk met een grote

- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
+1
Er zijn in mijn ogen wel ERG veel topics over de hybride wagens, maar goed als de rest het graag wilt posten, fine by me.....
Er zijn in mijn ogen wel ERG veel topics over de hybride wagens, maar goed als de rest het graag wilt posten, fine by me.....

-
Het is nu nog allemaal nieuw, over een paar maanden zijn ze eraan gewend en over een jaar beginnen ze zich te vervelen met die 90pk die ze alleen hebben gekozen vanwege de centenDennis Schroyen schreef:
In mijn ogen komt er weer maar eens een stakker met dik wijf en 1,76 kinderen in zo'n fut- en emotieloos rothok voorbij. [/size]

Ieder moet het voor zich weten natuurlijk maar hybride blijft gay.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Ho 's even, ik deed dezer dagen "Rondje NL" en heb toch mooi ongeveer 1:9 gereden in totaal met 550km incl beetje stadsverkeer/files en 'n paar keer doorlellen naar 180(maar ook echt maar 2x)
(zuuniger ken ie echt niet qua een beetje normaal meegaan met 't verkeer...)

(zuuniger ken ie echt niet qua een beetje normaal meegaan met 't verkeer...)
-
Tom snapt het tenminste! Om diezelfde reden heb ik ook geen Z4 gekocht...Tom schreef:Ieder moet het voor zich weten natuurlijk maar hybride blijft gay.

-
Kijk jij maar uit dat die gelijmde Opel van je niet uit elkaar valt als je deze winter door de pekel rijdallen schreef: Tom snapt het tenminste! Om diezelfde reden heb ik ook geen Z4 gekocht...

-
Dennis Schroyen schreef:Even zonder gein...
Gaan jullie maar door met euri's te tellen die je bespaard, ik schraap nog wat rubber van m'n 275'ers af met de 1 op 5 rijdende VIJF LITER fau acht. Kijken wie de breedste smile heeft...![]()
De meester himself aan het woord. 8)
Zondag trap ik mijn M50 ook weer met 170 over de landwegen hier in Engeland. Iedere keer die meter naar 30l/100km zien stijgen en denken fuck you! Niks is geiler dan die oude maar ervaren M50B25 in zijn 3 de toerenbrenzer te laten kussen. Dit icm met landwegen die zijn weerga niet kennen heb ik de grootste smile op mijn gezicht die een mens zich maar kan indenken!
Ik kijk nu al uit naar mijn terugreis naar Belgie , volgend weekend. Tank volgooien en midden in de nacht constant 170-180 knallen met dat heerlijke gevoel thuis weer te zien na 10 weken weg geweest te zijn. 8)
- Michel P
lol@topic 

- Mike S.
- Auto: M135i
Ik heb wat dat betreft ook helemaal niks met hybride voertuigen ik vind het verschrikkelijk lelijke hokken , het is ook totaaal het tegenovergestelde van waarom wij hier op df zitten .
Nu hebben sommige er tenminste een Fun-auto bij, maar dan nog zou ik geen hybride kopen maar een echte auto.
Je trekt toch nooit een lange neus naar de overheid, die liggen er echt niet wakker van en die pakken het geld wel weer op een andere manier.
Nu hebben sommige er tenminste een Fun-auto bij, maar dan nog zou ik geen hybride kopen maar een echte auto.
Je trekt toch nooit een lange neus naar de overheid, die liggen er echt niet wakker van en die pakken het geld wel weer op een andere manier.
- Mathieu
Wacht even, België en fijn om weer thuis te zijn

-
@Tom: Ik heb voldoende klittenband om de auto bij elkaar te houden.
Ik denk dat we onderhand wel een extra forumdeel kunnen inrichten: "Geitenwollensokkengroenrijderssectie" met Nandor als moderator.

Ik denk dat we onderhand wel een extra forumdeel kunnen inrichten: "Geitenwollensokkengroenrijderssectie" met Nandor als moderator.