....ophangen aan de hoogste boom..

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
Jeroen Molinger

....ophangen aan de hoogste boom..

Bericht door Jeroen Molinger » 21 okt 2008, 18:57

..
Laatst gewijzigd door Jeroen Molinger op 24 nov 2012, 19:12, 4 keer totaal gewijzigd.

GTRene

Re: ....ophangen aan de hoogste boom..

Bericht door GTRene » 21 okt 2008, 18:59

damn das echt klote zeg, inderdaad dat soort lui verdienen het licht in ogen niet...met iemand ruzie? onenigheid? of puur vandalisme wat ook kan...

sterkte zeg..klote!! zo'n mooie auto...trouwens foto's kan ik niet zien?

allen

Bericht door allen » 21 okt 2008, 19:00

Die raamstijl is irritante schade. Sterkte dan maar weer.

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 21 okt 2008, 19:09

Waardeloos!

Overigens zie ik de foto's niet (rode kruisjes).

Buco

Bericht door Buco » 21 okt 2008, 19:16

http://lh6.ggpht.com/MijnNewt/SP4I564wO ... /photo.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Erik K.

Bericht door Erik K. » 21 okt 2008, 19:19

:evil:

HSR

Bericht door HSR » 21 okt 2008, 19:29

Smerig afgunstig paupertuig. Laatst heeft een of andere hufter zijn naam in de E34's motorkap gekrast. Donders low-life scum. Een gedachte moet je troosten. Dat tuig weet van zichzelf dat ze losers zijn. De losers van de maatschappij, jij repareert je schade en knalt lekker verder. Deze losers moeten daarentegen iedere dag opstaan met de wetenschap dat ze he-le-maal niks zijn en nooit wat worden.

Rechtvaardig overigens niet de actie.

Shakes

Bericht door Shakes » 21 okt 2008, 19:34

ik geloof in karma

En anders, daar is ie weer, is er altijd nog de honkbalknuppel :P

Kut voor je

Fernando

Bericht door Fernando » 21 okt 2008, 19:37

idd een typisch gevalletje jaloezie... dat de dader eeuwig mag branden in hel.... :fy:

Casper

Bericht door Casper » 21 okt 2008, 19:37

Als ik ooooooiit zo'n gast dat bij mijn auto dat zie doen......dan zijn echt de rapen gaar... :twisted: :twisted:

Sinds afgelopen week staat er een webcam op de E34 omdat iemand wederom krassen op de achterklep heeft getrokken. Bij m'n E30 is dat ook 2x gebeurd. Kan m'n auto helaas niet altijd recht voor m'n huis zetten. Als ik diegene in m'n handen krijg..... :twisted: :twisted:

Mja, kwas er eigenlijk al overheen.... :df:
Laatst gewijzigd door Casper op 21 okt 2008, 19:49, 1 keer totaal gewijzigd.

Lee M3

Bericht door Lee M3 » 21 okt 2008, 19:38

Terecht dat je goed baalt, Jeroen. Zulke dingen kom je helaas maar al te vaak tegen, en vaak kom je er ook niet achter wie het gedaan heeft. :?
Ik snap ook echt de lol er niet van.... andermans spullen vernielen, omdat je zelf verder geen ene fuck te doen hebt in je leven. :evil:

Maar goed.. succes met de afhandeling, meer kan ik er ook niet van maken.

Gijzer

Bericht door Gijzer » 21 okt 2008, 19:40

F#cking bastards.

Geen camera's bij of in de buurt van je werk?

Rein

Bericht door Rein » 21 okt 2008, 19:40

gvd wat balen :wtf: Zó zonde :(

en idd wat Hugo zegt
hugo schreef:Smerig afgunstig paupertuig. Laatst heeft een of andere hufter zijn naam in de E34's motorkap gekrast. Donders low-life scum. Een gedachte moet je troosten. Dat tuig weet van zichzelf dat ze losers zijn. De losers van de maatschappij, jij repareert je schade en knalt lekker verder. Deze losers moeten daarentegen iedere dag opstaan met de wetenschap dat ze he-le-maal niks zijn en nooit wat worden.

Rechtvaardig overigens niet de actie.

Wouter81
Auto: GR86|California|Grand Vitara

Bericht door Wouter81 » 21 okt 2008, 19:40

Gvd zoiets... zulke gasten verdienen een pijnlijk einde. :x

Pescatore

Bericht door Pescatore » 21 okt 2008, 19:41

Omdat het bij je werk gebeurde; nergens camera's in de buurt, ook niet bij 'de buren'?

Grote jongen(s) die dit voor elkaar gekregen hebben. Een fucking steen tegen een hoop blik aangooien, chapeau. :thumbup:

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 21 okt 2008, 19:51

Word hier zo moe (deloos) van.................................... :bag:

Overal zie ik de verloedering toeslaan, wanneer wordt de politiek nu eens wakker...........................dit moet anders, dit kan anders............................

Als ze in Den Haag niet ingrijpen, dan wordt er voor den Haag ingegrepen/beslist.............................en dat gaat niet lang meer duren.............................wild west voorspel ik u.............

Eric H
Auto: Mazda CX-30 SkyActivX

Bericht door Eric H » 21 okt 2008, 19:55

Vanmiddag.....dus gewoon bij daglicht.... :shock: :shock:

Daar moeten toch getuigen van zijn dan.......

Verder sluit ik me aan bij alle vorige comments......
Afschieten, nekschot, ophangen, ritueel slachten, achter een auto hangen en met 120 over de snelweg....

M@rcel

Bericht door M@rcel » 21 okt 2008, 20:06

Wat een klootzakken lopen er toch op deze aardkloot rond...onbegrijpelijk.

Ik lees best vaak hier op het forum dat eigenaren de klos zijn.
Ik wil helemaal geen vingertje wijzen naar wie dan ook, maar realiseer je echt het volgende.
Als je vlak bij huis of werk nog eventjes lekker sportief een bochtje pakt of lekker de uitlaat laat snerpen/bulderen, wees er dan op voorbereid dat er mensen zijn die zich daar groen en geel aan ergeren, zeker als je nog eens iets bijzonders rijdt.
Als die in de late avond dan eventjes met de hond gaan wandelen...en ze komen je auto ineens een keertje tegen..dan zijn krassen zo gezet.
Vroeger hadden wij bij iedere nieuwe auto binnen een week altijd een kras van voor tot achter op de auto staan. Op een gegeven moment een paar nachten staan posten...wat denken jullie? De buren waarvan die ouwe kerel iedere avond z'n k*tkeffertje uit liet was de boosdoener :hammer:

Mark Nauta
Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94

Bericht door Mark Nauta » 21 okt 2008, 20:09

GVD Jeroen!
Het is toch fucking niet normaal meer wat een afgunst er in Nederland heerst. Ik heb de laatste tijd meerdere malen met mensen deze discussie gevoerd, maar hier is gewoon weer het zoveelste voorbeeld. Het is toch werkelijk niet te geloven.

Je titel geeft inderdaad duidelijk weer wat er dient te gebeuren, al ben ik ook voor heel veel van de andere voorstellen hier. GVD man, wat een dikke vieze vuile tyfus hufters. Ga een baan zoeken, doe wat nuttigs, maak iets van je leven en BLIJF GVD MET JE SMERIGE POTEN VAN ANDERMANS SPUL AF!!!!!!

Succes met de afhandeling Jeroen! Zoals eerder gevraagd, zijn er getuigen, of hebben jullie een camerasysteem om de zaak?

Stéphane

Bericht door Stéphane » 21 okt 2008, 20:11

Treurig zoiets :x Jammer dat dit soort dingen gebeuren.

Marco R.

Bericht door Marco R. » 21 okt 2008, 20:25

Dat is een klote schade daar op de raamstijl.
Hopelijk wordt/worden de dader(s) snel gepakt!!

M@rcel

Bericht door M@rcel » 21 okt 2008, 20:39

Gat in de markt?

4 lenzen camera met wisheyes die continue alle kanten opneemt op een harde schijf van een paar gig.
Vormgegeven als een soort aerodynamische bobbeltje die midden op het dak gemonteerd kan worden.

Lee M3

Bericht door Lee M3 » 21 okt 2008, 20:40

M@rcel schreef:Wat een klootzakken lopen er toch op deze aardkloot rond...onbegrijpelijk.

Ik lees best vaak hier op het forum dat eigenaren de klos zijn.
Ik wil helemaal geen vingertje wijzen naar wie dan ook, maar realiseer je echt het volgende.
Als je vlak bij huis of werk nog eventjes lekker sportief een bochtje pakt of lekker de uitlaat laat snerpen/bulderen, wees er dan op voorbereid dat er mensen zijn die zich daar groen en geel aan ergeren, zeker als je nog eens iets bijzonders rijdt.
Als die in de late avond dan eventjes met de hond gaan wandelen...en ze komen je auto ineens een keertje tegen..dan zijn krassen zo gezet.
Vroeger hadden wij bij iedere nieuwe auto binnen een week altijd een kras van voor tot achter op de auto staan. Op een gegeven moment een paar nachten staan posten...wat denken jullie? De buren waarvan die ouwe kerel iedere avond z'n k*tkeffertje uit liet was de boosdoener :hammer:
Maar zou dat echt een reden tot vernieling zijn? Dat zou ik best triest vinden, als je niet eerst het fatsoen kan opbrengen om er eerst even over te babbelen.
Ik bedoel; de kinderen van de buren vind ik ook bloedverziekend irritant, maar daar zet ik ook geen krassen op.
Of, om even appels met appels te vergelijken; een buurvrouw parkeert haar auto ook altijd dusdanig lomp dat het irritaties wekt. Maar dan zou ik haar daar eerder op aanspreken, dan dat ik haar 'afstraf' door haar bezit te beschadigen.

Maar goed, blijkbaar zijn er nog teveel mensen die er anders over denken. Hoewel ik dan eerder denk dat het een kwestie van baldadigheid/jaloezie is.

@Casper: hoe werkt dat systeem bij jou? Mijn auto is binnen 1 jaar tijd al 3x bekrast, dus wat extra alertheid kan geen kwaad. Hoewel hij volgend jaar hoogstwaarschijnlijk een eigen stalling krijgt, als gevolg van dit soort tuig.

Marc R

Bericht door Marc R » 21 okt 2008, 20:52

Bij ons hebben ze na drie weken mijn pa zijn auto compleet van voren naar achteren bekrast met een spijker (oid)

schade 4300 euro........zomaar omdat je een te nette wagen hebt...

overigens zwaar klote Jeroen...sterkte ermee..

Casper

Bericht door Casper » 21 okt 2008, 20:54

Stylez M3 schreef: @Casper: hoe werkt dat systeem bij jou? Mijn auto is binnen 1 jaar tijd al 3x bekrast, dus wat extra alertheid kan geen kwaad. Hoewel hij volgend jaar hoogstwaarschijnlijk een eigen stalling krijgt, als gevolg van dit soort tuig.
Ik heb een Marmitek beveiligingscam besteld ( http://www.marmitek.com/en/catalogus/su ... ubgroep=71" onclick="window.open(this.href);return false; ). Werkt ideaal, via een draadloze verbinding gestreamd op een HD van 250gb. Als m'n auto in het juiste parkeervak kan, kan ik ook een soort van venster instellen, dat er een alarm af gaat als iemand op 10cm van de auto is ofzo. Tja, het klinkt allemaal erg kansloos, maar mensen kunnen hier in de randstad echt never nooit van elkaars spullen afblijven....

Plaats reactie