Leeuw vs sufkut
Leeuw vs sufkut
Duurt wel even voordat die leeuw doodgeschoten word... DAMN
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=xqSLWMnc ... re=related[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=xqSLWMnc ... re=related[/youtube]
- Jan Visser
Re: Leeuw vs sufkut
Eigen schuld, en jammer van die leeuw.........
Die beesten horen niet in gevangenschap, maar in de vrije natuur :!:
Die beesten horen niet in gevangenschap, maar in de vrije natuur :!:
- Individual
Wat een nare beelden. Die dieren horen inderdaad niet in gevangenschap.
- Casper
Tjees, ziek! Zie die gasten ook een beetje lafjes op de borst van die gast drukken.
Kon trouwens niet echt goed zien waar die gast nou zo zwaar gewond aan is? Z'n handen en benen?
Kon trouwens niet echt goed zien waar die gast nou zo zwaar gewond aan is? Z'n handen en benen?
- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
erg ziek, maar persoonlijk hoef ik dit soort zaken niet op driving-fun te zien, maar dat is mijn mening.
Iedereen is natuurlijk zelf verantwoordelijk voor het bekijken ervan, maar de andere filmpjes die je post vindt ik zelf toch leuk om te zien.. Arm beest.
Iedereen is natuurlijk zelf verantwoordelijk voor het bekijken ervan, maar de andere filmpjes die je post vindt ik zelf toch leuk om te zien.. Arm beest.
- RudolfNW
Kan altijd gebeuren met wilde dieren.
Wat ik me wel afvraag is wat die leeuw van plan was?
Hij had de man wel beet maar deed verder niet veel.
Als hij echt de bedoeling had om die persoon te doden dan was er ook echt niks van die man overgebleven!
Cru gezegd maar het beestje had toch niet een ECHT leven.
Als hij echt de bedoeling had om die persoon te doden dan was er ook echt niks van die man overgebleven!
- Tommy
Goh.. BLS gaat er wel slapjes aan toe inderdaad. Iedereen aan de ACLS cursussen.
- RVV
http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... a&start=25" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Ook in de vrije natuur zie je vaak dat leeuwen hun prooien geduldig dood laten bloeden in hun bek. Ze gaan er dan echt bij liggen, zeker als duidelijk is dat ze het niet met gemak kunnen doden.RudolfNW schreef:Kan altijd gebeuren met wilde dieren.
Luguber filmpje overigens, wel weer grappig om te zien dat het hondje achter in de kooi zich meer druk maakt om zijn bot dan de hectische situatie.
Kom op Rico dit filmpje kun je niet gaan vergelijken met die uitgescheurde anus...
Maar als we hier al weakhearted van worden, dan kun je net zo goed de tv savonds uitlaten...
Feit is gewoon , eigen schuld van die gast.. is en blijft een roofdier en tja dan kun je vragen om dit soort problemen, weer erg jammer dat de leeuw er de dupe van is..
Maar als we hier al weakhearted van worden, dan kun je net zo goed de tv savonds uitlaten...
Feit is gewoon , eigen schuld van die gast.. is en blijft een roofdier en tja dan kun je vragen om dit soort problemen, weer erg jammer dat de leeuw er de dupe van is..
- RVV
Paul schreef:Kom op Rico dit filmpje kun je niet gaan vergelijken met die uitgescheurde anus...
..
Eh Paul dat bedoelde ik niet.. maar dat het filmpje al eens was gepost door Dexter

Dexter schreef:En? Zijn we er al uit?
De stemming is nog steeds open......![]()
Hier gaat het onder andere over: http://nl.youtube.com/watch?v=xqSLWMnc8" onclick="window.open(this.href);return false; ... re=related
Niet kijken als je een zwakke maag hebt!