Voor mij is het nu echt duidelijk. Wat rijdt dat NAAR zeg, het vermogen op de wielen waar je mee stuurt! Het geeft me zo'n raar gevoel.
Respect voor de FWD coureurs die daar goed mee kunnen rijden though
Wat hou ik toch van RWD

Voor mij is het nu echt duidelijk. Wat rijdt dat NAAR zeg, het vermogen op de wielen waar je mee stuurt! Het geeft me zo'n raar gevoel.
Stefan R schreef:Toch best vreemd dat de Seat's en Chevrolet's het regelmatig beter doen dan de BMW's bij het WTCC, of is dat niet te vergelijken volgens de BMW adepten?
Couldn´t agree more!Michel P schreef:Maar toch is het triest dat de meeste RWD met vermogen zonder sper geleverd worden, en het zelfs bij veel merken niet eens en fabrieksoptie is. Je zou een .30i toch met een sper moeten kunnen bestellen!
Beetje offtopic, maar ik vind juist het explosieve van de TDI niks. Het is plots ineens een berg vermogen en daarna stort alles als een kaartenhuis weer in elkaar. BMW diesels komen minder explosief over maar hebben een veel bredere vermogensbereik. Dus beeld wordt erg vertekend door de TDI vind ik.Niels schreef:maar ik mis de explosieve power van de TDI motor.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 5 gasten