Ervaringen met Spax schroefset
- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
Ervaringen met Spax schroefset
aangezien mijn beemer wel wat mag zakken was ik even langs RS motorsport gereden want hun kunnen apex veren leveren met 35/35 verlaging.
Daar werd mij verteld dat dat te laag zou zijn en dat waneer je dan hard een bocht instuurt de kans bestaat dat je op het rubber knalt van de ophanging.
Als alternatief bood hij een onderstelupgrade voor van het merk Spax. Kosten: €1100,- inclusief montage, uitlijnen en het vertelbaar maken van mijn draagarmen achter op zo de toe en camber te kunnen aanpassen.
Vindt het niet echt duur dus ben benieuwd naar ervaringen met het merk.
Daar werd mij verteld dat dat te laag zou zijn en dat waneer je dan hard een bocht instuurt de kans bestaat dat je op het rubber knalt van de ophanging.
Als alternatief bood hij een onderstelupgrade voor van het merk Spax. Kosten: €1100,- inclusief montage, uitlijnen en het vertelbaar maken van mijn draagarmen achter op zo de toe en camber te kunnen aanpassen.
Vindt het niet echt duur dus ben benieuwd naar ervaringen met het merk.
-
Re: Ervaringen met Spax schroefset
Heb Spax demperset onder een 75TS gehad. Werkt helemaal niet verkeerd voor de prijs die je er voor moet betalen.
Onder de 309 GTi zat een Spax schroefset. Value for money; er zijn betere sets van andere merken, maar die zijn een stuk duurder.
Voor die prijs is het een prima alternatief !
Onder de 309 GTi zat een Spax schroefset. Value for money; er zijn betere sets van andere merken, maar die zijn een stuk duurder.
Voor die prijs is het een prima alternatief !
Ceesje.. gewoon een Kwschroefsetje halen voor dat ding...
-
- Auto: 292PS/402,7NM/6.600U/pm.
Zit zelf ook aan KW te denken, alleen welke v1, v2 of v3?Paul schreef:Ceesje.. gewoon een Kwschroefsetje halen voor dat ding...
- Nutkees
Paul schreef:Ceesje.. gewoon een Kwschroefsetje halen voor dat ding...
Hoor niet geweldig goede berichten over KW onder een M Coupe. Met een KW set passen dan ook de meeste velgen niet meer, dus dat laat ik varen.
Wel H&R, Intrax enzovoorts, maar dan lopen de bedragen weer aardig op en € 1100,- vindt ik eigenlijk wel meer dan genoeg voor een auto die over dik een jaar niet meer de mijne zal zijn.
-
Flatline schreef:Paul schreef:Ceesje.. gewoon een Kwschroefsetje halen voor dat ding...
Hoor niet geweldig goede berichten over KW onder een M Coupe. Met een KW set passen dan ook de meeste velgen niet meer, dus dat laat ik varen.
Wel H&R, Intrax enzovoorts, maar dan lopen de bedragen weer aardig op en € 1100,- vindt ik eigenlijk wel meer dan genoeg voor een auto die over dik een jaar niet meer de mijne zal zijn.
''dit ding gaat nooooooit meer weg'' was het toch?

Spax is voor het geld helemaal niet verkeerd. Het merk is best populair hier in de UK en hoor er derhalve ook positieve berichten over. Echter, onder een Z3M QP, geen idee.
- Nutkees
@ hugo
Hij gaat ook niet alleen staat er dan de naam van mijn vriendin op de papieren!
Dus weg gaat hij zeker niet!
-
Flatline schreef:@ hugo
Heel Slim, zo'n incentive om niet bij haar weg te gaan.

- RobS
Bilstein overwogen?
- jelmermm-16vt
wat voor bmw heb je?
ik lever en monteer ook regelmatig spax rsx schroefsets en ben er zeer tevreden over.
ik lever en monteer ook regelmatig spax rsx schroefsets en ben er zeer tevreden over.
- Remmie
Tevreden over het monteren?jelmermm-16vt schreef:wat voor bmw heb je?
Beetje oud topic, hij heeft nu een bmw met Viper look

- Damir Vukovic
Wij van WC eend...jelmermm-16vt schreef:wat voor bmw heb je?

- Peric
Wij van WC-eend halen graag een 2 jaar oud topic omhoog om even schaamteloos reclame te maken..

- 911-lover
Goed zolang ze niet stuk gaan .
Garantie is huilen met de pet op en ze trekken zich steeds terug .
Er staat in kleine lettertjes in de papieren dat als de wagen meer dan 4cm verlaagd is (kunnen ze nazien op de piston) de koper en niet de producent verantwoordelijk is
Garantie is huilen met de pet op en ze trekken zich steeds terug .
Er staat in kleine lettertjes in de papieren dat als de wagen meer dan 4cm verlaagd is (kunnen ze nazien op de piston) de koper en niet de producent verantwoordelijk is