Ik heb al eerder gelezen dat ik niet de enige ben die er lang over doet om een keuze te maken.

De volgende opties zijn er wat mij betreft:
-Civic hybride. Vandaag ben ik bij de dealer geweest en voor vrijdag is er een proefrit ingepland. De voordelen kennen we inmiddels wel en ik ben benieuwd hoe het rijdt. Indien je hem nu bestelt, wordt de auto in mei geleverd.

-Golf VI 1.6 TDI blue motion 105pk. Bijtelling 20% De verkopers krijgen momenteel een training over de nieuwe Golf. Ik vroeg naar dit model en wanneer het leverbaar zou zijn. De verkoper was nog niet op de hoogte van dit model en kon het ook niet in zijn systeem vinden. Hij heeft mijn naam en telefoonnummer genoteerd en belde me in de middag terug dat deze begin volgend jaar leverbaar wordt en hij zou me binnenkort weer terugbellen met meer informatie.
-Passat, Mondeo, Insigna, enz.. De bijtelling vind ik veel en dan overweeg ik toch weer om in mijn eigen auto te rijden. Voordeel is wel dat het wat grotere en nieuwe auto's zijn.
-Prive in een W220(vorige S) op LPG. Of een CL500 uit Duitsland. Nadeel is toch wel de imago van de auto en de reacties erop.
. Wat vinden jullie?