Als iemand die brief onderschept dan kunnen ze de auto feitelijk al overschrijven?

gewoon ongelofelijk eigenlijk...dat ik dat moet zeggen tegen hun..en nog steeds niets terug! terwijl ze zeggen van we gaan der mee aan de slag!! ongeveer 5 werkdagen...nu snap ik die ambtenaren...ze hebben nog steeds net die 5 werkdagen gewerkt in die bijna 2 jaar
----- Original Message -----
From: Info
To: renestam@
Sent: Thursday, February 22, 2007 11:09 AM
Subject: Re: Uw informatieverzoek aan de RDW [#201954]
Geachte heer Stam,
In reactie op uw e-mail, bericht ik u het volgende.
Ik heb uw e-mail doorgestuurd naar de medewerkers van de afdeling die uw vraag/vragen kunnen beantwoorden. De afhandelingstermijn is ongeveer vijf werkdagen.
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Medewerker Klantenservice RDW
--Original Message--
From: renestam@
Date: 21-2-2007 22:35:42
To: info@rdw.nl
Subject: Uw informatieverzoek aan de RDW
formID: 2000
Aanhef: de heer
Voorletters: RH
Achternaam: Stam
Email: renestam@
Adres:
Postcode:
Plaats: Almelo
Land: Nederland
Telefoon:
Kenteken:
Rijbewijs:
Opmerking: Ik vind het vreemd dat kentekenbewijssen per post onaangetekend verstuurd worden, het zijn eigenlijk waarde papieren?! stel dat het verkeerd bezorgd word of uit de post gevist word dan kan die persoon die dat krijgt/neemt met een rijbewijs de auto op zijn/haar naam zetten en is dan theoretisch de eigenaar zelfs als het om auto's van een paar ton gaat, ik vind dat best zorgwekkend eigenlijk als ik erover nadenk...denk dat mensen graag een euro of 10 meer betalen als het aangetekend bezorgd word en dus bij de echte eigenaar terechtkomt met meer zekerheid.
Vind wel dat de zaken prettiger lopen met auto invoer maar TNT post verdienen geen punten van me omdat ze doodgewoon maandags geen "gewone" post leveren omdat naar eigen zeggen er vaak niet zoveel is, mijn post lag er wel maar ik moest veel langer daardoor wachten! gelukkig is de RDW wel sneller geworden waarvoor hulde, nu nog het kenteken aangetekend versturen en het is wat veiliger.
Ik heb me best zorgen lopen maken, mede omdat het 2,5 jaar geleden ook al mis ging gelukkig stuurde die persoon de papieren naar me toe maar moest wel weer auto veranderen van naam, maar goed die dingen kunnen gebeuren...
Ben benieuwd of u ook die dingen zo zien kunt van de kentekens dus eigenlijk "auto" versturen.
groetjes en nogmaals hulde voor de verbetringen van RDW auto import en keuren e.d. de laatste jaren
René Stam
Almelo
De informatie in deze e-mail is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde. Als u deze e-mail onterecht heeft ontvangen, wilt u dan zo vriendelijk zijn de afzender te waarschuwen door deze e-mail terug te sturen en de gegevens van uw computer te verwijderen. De RDW kan niet volledig instaan voor de juiste en volledige overbrenging van deze e-mail.
Tom schreef: Dus een slimme postbode die een auto met exportplaten voor de deur ziet staan en een envelop van de RDW aantreft kan dat zo achterover drukken en het ding op zijn naam zetten..
ze moeten luisteren naar het volk, welke taal die ook spreekt, de boodschap is duidelijk...ja misschien niet voor jouMacboy schreef:Inderdaad Rene. Op die brief van jou zou ik ook nooit antwoorden
Gebruikers op dit forum: 328Ti, Berry1000RR, beske, EricYellow, Forza, Google [Bot], Joost H., Kadett, Martijn M, maurizio, MParallel, Peter-Paul, Wimo, WJ en 2 gasten