Rutger
-
Rutger
28 jaar, afkomstig uit Noord-West Holland. Autogek van jongs af aan maar heb de auto's een beetje verruild voor motoren.
Afschrijving en leasen heb ik een hekel aan (gekregen). Wordt dus flink sparen voor leuke auto's. De opvolger van de GT is reeds bekend. Maar voorlopig blijft de GT nog eventjes want deze voldoet prima!
Afschrijving en leasen heb ik een hekel aan (gekregen). Wordt dus flink sparen voor leuke auto's. De opvolger van de GT is reeds bekend. Maar voorlopig blijft de GT nog eventjes want deze voldoet prima!
- Peter Tunissen
- Peter Tunissen
-
Okee, op aanvraag wat foto's van de onlangs aangeschafte M3.
E46 M3, carbon zwart en alle opties die op een M3 horen.

Hout hoort inderdaad in de tuin, maar omdat het mat hout is en geen hoogglans valt het amper op en misstaat het niet. Dat ik deze combo zelf niet had uitgezocht moge duidelijk zijn. Ben er echter best blij mee, geeft de auto een iets meer chique uitstraling ipv racy.
E46 M3, carbon zwart en alle opties die op een M3 horen.
Hout hoort inderdaad in de tuin, maar omdat het mat hout is en geen hoogglans valt het amper op en misstaat het niet. Dat ik deze combo zelf niet had uitgezocht moge duidelijk zijn. Ben er echter best blij mee, geeft de auto een iets meer chique uitstraling ipv racy.
- duifjes.com
- Michel P
Ziet er top uit Rutger, toch weer terug bij een E46 M3, had wel verwacht dat je een E39 M5 zou kopen, omdat je het daar regelmatig over had.
Je na de hele lange proefrit met de blauwe M3 natuurlijk precies wat er wel en niet mee kan
Veel plezier met deze auto, maar dat lijkt me geen probleem.....
Michel
Je na de hele lange proefrit met de blauwe M3 natuurlijk precies wat er wel en niet mee kan

Veel plezier met deze auto, maar dat lijkt me geen probleem.....
Michel
- Peter Tunissen
- Peter Tunissen
Ok!
Inderdaad een chique combinatie zo, heel anders dan de HPDP had.
Een Audi logo erop zou ik ook geloven.
*duikt weg voor een naar zijn hoofd gesmeten reservewiel*
Maar serieus, bekleding lijkt een beetje op die 'honkhalhandschoen'-bekleding in de oude TT. Niet alleen de kleur, maar ook hoe het als geheel smoelt.
Inderdaad een chique combinatie zo, heel anders dan de HPDP had.
Een Audi logo erop zou ik ook geloven.
*duikt weg voor een naar zijn hoofd gesmeten reservewiel*

Maar serieus, bekleding lijkt een beetje op die 'honkhalhandschoen'-bekleding in de oude TT. Niet alleen de kleur, maar ook hoe het als geheel smoelt.