Foto's zijn niet echt nuttig, hij was namelijk helemaal standaard en zonder beschadigingen...
Oh well, life goes on, mijn motorfiets hebben ze laten staan.. Die is dus nu maar ondergedoken

Roger that.afschieten dat tuig
Tjee zelfs in de sloppewijken van Nederland zijn ze actiefRuud schreef:
Ter info: Dex, kijk uit, het was hemelsbreed 50m van jouw huis af.....
Correct. Ik ga 's avonds dus niet meer aan het klooien in de loods waar mijn auto's staan. Ik voel me niet veilig meer op een verlaten industrieterreintje. Maar thuis is nog heftiger...Het gezeik wat je er door hebt en het gevoel van onveiligheid vind ik erger
Foto's, linkjes, mag dat zonder vergunning?luco hornsveld schreef:Zwaar klote zeg.
Goede tip koop een redelijk goed paintballgeweer, gaan ruim 300 ballen met verf in en zonder bescherming ga je echt out van zon balletje, plus ze zijn dan goed te herkennen aan de verfVerder hebben ze dan ruim drie weken blauwpaarse plekken van de bloeduitstorting, lekker makkeijk voor het herkennen.
Denk niet dat je met de wet in NL daar mee weg komt?luco hornsveld schreef:Zwaar klote zeg.
Goede tip koop een redelijk goed paintballgeweer, gaan ruim 300 ballen met verf in en zonder bescherming ga je echt out van zon balletje, plus ze zijn dan goed te herkennen aan de verfVerder hebben ze dan ruim drie weken blauwpaarse plekken van de bloeduitstorting, lekker makkeijk voor het herkennen.
paintballgeweer is volkomen legaal op eigen terrein (uitgezocht)Roman schreef:Denk niet dat je met de wet in NL daar mee weg komt?luco hornsveld schreef:Zwaar klote zeg.
Ik had al zo'n vermoeden dat "zelfverdediging" min of meer "verboden" zou zijn.500E schreef:Als je een paintballgeweer gebruikt of hanteert als wapen, of de schijn wekt het paintballgeweer te (gaan) gebruiken als een wapen, dan valt 'ie onder de Wet Wapens en Munitie (WWM). Dan ben je dus strafbaar. Dit zelfde geldt overigens voor bijvoorbeeld een kruissleutel naast je stoel. In de kofferbak ligt 'ie prima, maar naast je stoel niet.
Ik zeg er duidelijk bij, eigen terrein.500E schreef:Als je een paintballgeweer gebruikt of hanteert als wapen, of de schijn wekt het paintballgeweer te (gaan) gebruiken als een wapen, dan valt 'ie onder de Wet Wapens en Munitie (WWM). Dan ben je dus strafbaar. Dit zelfde geldt overigens voor bijvoorbeeld een kruissleutel naast je stoel. In de kofferbak ligt 'ie prima, maar naast je stoel niet.
Dat verandert er niets aan...k zeg er duidelijk bij, eigen terrein.
Gebruikers op dit forum: wjt en 10 gasten