<<KLIK HIER VOOR VEEL FOTO'S>>
Ik weet dat er wat mensen mee bezig zijn om het dit jaar ook in Nederland te doen.Robin Hartog schreef:En wij hebben dit niet in Nederland omdat.....?
Altijd grappig van die verhalenJWD schreef:Ik weet dat er wat mensen mee bezig zijn om het dit jaar ook in Nederland te doen.Robin Hartog schreef:En wij hebben dit niet in Nederland omdat.....?
Dus geen quarter mile zoals vorig jaar maar een echte shoot-out.
Ik geloof dat een quartermile prima is. Een verlaten vliegveld met een quartermile runway en zoveel mogelijk dure, snelle, exclusieve, auto's (zoals die shoot-out in Zweden)?Inne schreef:Altijd grappig van die verhalenJWD schreef:Ik weet dat er wat mensen mee bezig zijn om het dit jaar ook in Nederland te doen.Robin Hartog schreef:En wij hebben dit niet in Nederland omdat.....?
Dus geen quarter mile zoals vorig jaar maar een echte shoot-out.
Maar goed... Ik heb dit eerder gevraagd. Wat vinden jullie leuk?
We hebben vliegveld.. we hebben een tijdswaarneming. Alleen praktisch is meer dan een quartermile niet mogelijk.
De reden dat ze in Zweden een shoot-out (rollende start) houden en geen quarter mile sprint (staande start) is dat veel eigenaren van exoten het niet zo zien zitten om na een paar starts hun koppeling op te roken of wat aandrijf assen over de baan te schieten.Robin Hartog schreef: Ik geloof dat een quartermile prima is. Een verlaten vliegveld met een quartermile runway en zoveel mogelijk dure, snelle, exclusieve, auto's (zoals die shoot-out in Zweden)?
Als zoiets wordt gehouden wil ik het weten, daar ben ik bij.
Gebruikers op dit forum: Berry1000RR, Google [Bot], RJK en 4 gasten