Ik lees nu al enige tijd mee op het forum, en heb maar eens besloten dat het tijd wordt om mijzelf hier te registreren.
Ik rijd momenteel in een Toyota Corolla uit '97.
Hieronder zie je een foto zoals hij enkele weken geleden bij mijn vriendin stond.
De auto is momenteel 'vrijwel' standaard op de foto, maar heeft al wel enkele aanpassingen.
Ik heb sinds een maand een ander motorblok erin laten leggen met iets meer vermogen en koppel.
Ik ben van een 1.3 (75 pk) naar een 1.3 (135 pk) gegaan mede dankzij een turbo(tje).
Na verloop van tijd hoop ik er wat meer uit te halen, aangezien er nooit genoeg vermogen is om van te genieten

Dingen als een fatsoenlijke uitlaatlijn, een beter uitlaatspruitstuk, hogere turbodruk etc etc..
Het exterieur van de auto ondergaat ook nog enkele veranderingen.
Ik heb OEM Toyota bumperlippen klaarliggen die gemonteerd worden tzt. De sideskirts van dat pakket zitten er al onder op bovenstaande foto.
Het ziet er zeer netjes uit, niet te opvallend. Precies zoals ik het wil hebben

Ook komt er een klepspoiler op van het Corolla 1.6 model, om de achterkant wat meer aan te kleden.
De mistlampen gaan er t.z.t. uit om plaats te maken voor wat ander spul, en ook komt er een intercooler achter de kentekenplaat te hangen.
Omdat er nu een turbo blok in de auto ligt heb ik al wat meters gekocht die in een a stijl meterhouder geplaats zullen worden. Zo heb ik iig een beetje een idee
wat er allemaal in het vooronder gebeurd hehe

Ik zal aankomend weekend kijken of er wat meer foto's.
Mochten jullie nog vragen hebben, stel ze gerust en ik zal ze beantwoorden;)
Groeten,
Marco.