Mag dit zomaar?

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
InjectTheVenom

Mag dit zomaar?

Bericht door InjectTheVenom » 30 sep 2008, 10:00

Daarstraks kwam er een busje met een kleine schepper op een aanhanger aangereden, gasten stappen uit en gaan de stoeptegels vanaf een transformatorhuisje op de kruising en daarna ook hier voor de deur er in 1 baan uit halen, terwijl er geen enkele aankondiging vooraf gegeven is. M'n pa gaat vragen waar het goed voor is, zeggen ze dat ze er gisteren pas voor gebeld zijn en dat er een glasvezelkabel naar de basisschool 2 deuren verderop gelegd moet worden.
Ik kan me met geen mogelijkheid voorstellen dat dit zomaar mag? Er zal toch op zijn minst een vergunning voor aangevraagd moeten zijn lijkt me :? Het is dat we vandaag niet weg hoeven anders had het er uit gezien.

Dexter

Re: Mag dit zomaar?

Bericht door Dexter » 30 sep 2008, 10:21

Even met de Gemeente bellen ?

Jelmer850i

Bericht door Jelmer850i » 30 sep 2008, 12:53

had ik laatst ook kom ik beneden ligt de stoep voor mijn oprit eruit...
Ik moest weg met de auto die in de garage stond.. ik naar buiten van euh wat zijn jullie hier aan het doen ?

"Oh moest een kabel langs... "

Ik: "Kunnen jullie dat dan tevoren niet even aangeven.. ik moet zo weg ... "

Hun: "....." "euh ja dat doen we nooit"

Ik: "Wordt wel eens tijd dan... "

Hun: "nou we smijten het wel even dicht dan ken je met je auto erover"...

Onvoorstelbaar, bij mijn ouders smeten ze een dag of een week tevoren een briefje in de brievenbus dat de straat/stoep eruit wordt gehaald... zodat men er rekening mee kan houden. Ze worden steeds brutaler...

Een week later precies het zelfde alleen dan met de stroom, vallen alle bedrijfspc's en servers hier uit omdat men even iets moest aansluiten en de stroom maar even afsloot (zonder melding). Dat ik al mijn openstaande spullen kwijt ben, en dat de kapselon aan de andere kant niet kon feuhnen intereseert ze geen reet... Zeg dat dan goddome even tevoren als dat moet....

RVV

Bericht door RVV » 30 sep 2008, 16:43

Zat je bij de kapper dan ? :mrgreen:

Plaats reactie