SkipDR

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
InjectTheVenom

SkipDR

Bericht door InjectTheVenom » 30 sep 2008, 09:56

We krijgen net een krantje hier in de bus waar onder andere een aparaatje in staat waar je krassen en beschadigingen op CD's mee schijnt te kunnen repareren... heeft iemand hier al ervaring mee en kun je het gewoon bij de PC winkel kopen of kun je alleen online terecht?
Ik kan het namelijk goed gebruiken voor een paar oude CD's en 1 CD-ROM van het spel Commandos: Destination Berlin.

HSR

Re: SkipDR

Bericht door HSR » 30 sep 2008, 14:13

InjectTheVenom schreef:We krijgen net een krantje hier in de bus waar onder andere een aparaatje in staat waar je krassen en beschadigingen op CD's mee schijnt te kunnen repareren... heeft iemand hier al ervaring mee en kun je het gewoon bij de PC winkel kopen of kun je alleen online terecht?
Ik kan het namelijk goed gebruiken voor een paar oude CD's en 1 CD-ROM van het spel Commandos: Destination Berlin.
CD;s? Stap anders over op Betamax of eight track tapeplayers. :banaan:

Roman

Bericht door Roman » 30 sep 2008, 14:36

Tandpasta :thumbup:

InjectTheVenom

Bericht door InjectTheVenom » 30 sep 2008, 17:50

hugo schreef:
InjectTheVenom schreef:We krijgen net een krantje hier in de bus waar onder andere een aparaatje in staat waar je krassen en beschadigingen op CD's mee schijnt te kunnen repareren... heeft iemand hier al ervaring mee en kun je het gewoon bij de PC winkel kopen of kun je alleen online terecht?
CD;s? Stap anders over op Betamax of eight track tapeplayers. :banaan:
Niet alles staat op mijn pc omdat ik er deels niet meer naar luister, maar als dat in de toekomst verandert wil ik het alsnog over kunnen zetten :wink:

Plaats reactie